MuscleMeat

ben je macho of gay?

Ik kan het niet zien, m'n borsthaar zit in de weg.

ben toch benieuwd hoeveel mensen hier macho zeggen terwijl hun wijs en ringvinger evenlang zijn

t*ring me linker hand is gay en me rechter is macho man gelukking ruk ik met rechts

Tegenwoordig worden mensen te pas en te onpas gay genoemd. Er zijn zelfs mensen die beweren dat elke man een beetje gay is.

Tot voor kort beweerden velen dat er in de BB community meer gays te vinden zijn. Bleek op dit forum alvast niet te kloppen: globaal is het 10% van de mensen. Op dit forum was dat nog geen 3%.

Ja en jij denkt dat iedereen echt naar waarheid heeft geantwoord?

OT: mijn vingers zijn precies even groot. Ik ben geen macho en ook geen gay dus de stelling is sowieso onzin.

gelukkig, ik ben een echte macho!
:roflol:

Tegenwoordig worden mensen te pas en te onpas gay genoemd. Er zijn zelfs mensen die beweren dat elke man een beetje gay is.

Goed, met wie zou jij liever niet op straat gezien willen worden...

Een gewoon rustige homoman, met zware stem en stevige mannelijke motoriek met een volkomen hetero uitstraling?

Of een vriend die op vrouwen valt maar zich in jou bijzijn verwijfd gedraagt, zacht en hoog praat, met een homofiele motoriek?

Wie van de 2 je ook kiest, het word gay heeft hedendaags een veel ruimere betekenis dan coïtusuele voorkeur.

Het impliceerd kledingsT, fashion, looks, stem, motoriek, hairstyle, postuur, appreciatie van glitter/glamour als hele pakket.

Homo's hebben dit moderne label aanvankelijk uitgestraalt en het feit dat sommige heteromannen het bij keuze kopieren maakt hen gay in die zin dat ze zich verwant voelen met die projectie.

Mensen die daar in mij ogen verwantschap mee hebben door zich iets te hebben aangemeten:

Arend-Jan Boekenstein (VVD)
Jack de Vries (CDA)
Filemon Wesselink (BNN Omroep)
David Beckham
Jort Kelder

Uber macho hiero...

M'n rechter wijsvinger is bijna even lang als m'n middelvinger... :eek:
M'n vingers zijn trouwens ook zo krom als de t*fus.

Ik heb hierover een reportage gezien , volgens hun was de wijs-ringvinger verhouding zeker van belang bij fysieke inspanningen. De verschillen van grote ( wijs en ringvinger ) kwam door de hoeveel testosteron je hebt gekregen in de periode wnr je in de buik van je moeder zat. Mannen hebben voornamelijk een grotere ringvinger dan wijs vinger , maar vrouwen kunnen dit net zo goed hebben en ze vonden uit dat vrouwen met deze verhouding een meer 'mannelijker' brein hadden. ( Interesses , inzicht enz )

edit: Nog een stukje gevonden

De samenhang heeft te maken met de testosteron- en oestrogeenniveaus waaraan de kinderen tijdens hun periode in de baarmoeder blootgesteld zijn geweest. Aangenomen wordt dat testosteron helpt bij de ontwikkeling van die delen van de hersenen die betrokken zijn bij het uitvoeren van ruimtelijke en rekenkundige taken. Oestrogeen doet hetzelfde ­ naar men denkt ­ voor het hersendeel dat over de taalvaardigheid gaat. Diezelfde hormonen zouden ook een rol spelen in de verhouding in lengte tussen de wijs- en ringvinger. Relatief lange ringvingers zouden wijzen op een grotere intrabaarmoederlijke blootstelling aan testosteron, met als gevolg een groter verschil tussen reken- en taalvaardigheid, in dit geval ten faveure van de rekenvaardigheid. Bekeken de onderzoekers jongens en meisjes apart, dan haalden jongens met relatief lange ringvingers duidelijk hogere scores op de rekentoets en meisjes met relatief korte ringvingers een hogere score op de taaltoets.
De auteurs haasten zich nochtans te zeggen dat hun bevindingen niet gezien moeten worden als een pleidooi de Cito-toets te vervangen door een meting van de vingerlengte.

Laatst bewerkt:
macho macho man

Macho blijkbaar !

Pfieeew!! dat is geluk hebben !! :D

[Link niet meer beschikbaar]

OT: macho macho man :D:D

Macho!!! Scheelt bijna een cm!! lol!

• Topic Starter Topic Starter
Uber macho hiero...

M'n rechter wijsvinger is bijna even lang als m'n middelvinger... :eek:
M'n vingers zijn trouwens ook zo krom als de t*fus.

is je wijsvinger dus ook langer of gelijk aan je ringvinger? dan ben je juist uber gay :roflol:

;)

Ringvinger is iets meer dan een halve cm langer. Toch heb ik wel mijn twijfels bij zo'n onderzoek. Mijn moeder heeft bijv ook een langere ringvinger dan wijsvinger, toch kan zij voor geen meter parkeren en is een totale n00b in wiskunde. Maar misschien geldt het voor vrouwen weer anders. Ik ben er nog niet van overtuigd in ieder geval.

En hoe zit het dan met lichaamsbeharing etc?

Gelukkig is mijn wijsvinger zijn nagel langer, ben ik nog net macho.

Wanneer ben eigenlijk 'gewoon '

OT: ik ben een macho :cool:

Terug
Naar boven