kwarko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Discuss...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap echt niet waarom mensen dat willen omzetten in een lening. Het is een goede motivatie om te gaan studeren (het kan voor velen anders onbetaalbaar worden). En het is gewoon belangrijk om te investeren in het onderwijs.
En wat als ze datgene wat ze besparen investeren in een verhoogde kwaliteit van onderwijs?
Voor uiteraard. Ik ben zelf nog bezig, dus ik heb hem nodig. Jezelf onnodig in de schulden steken is nergens voor nodig.

Voor, hoewel de regels hiervoor wat mij betreft aangescherpt mogen worden. Ik kon zat mensen die door dr deelname aan allerlei randverschijnslen zoals een studentenvereniging 1.5 tot 2 jaar langer over de studie deden. Zo nu en dan een feestje moet kunnen, maar never ten koste van de studie.
Weet je dit zeker? Is het niet dat je gewoon 10 jaar hebt om een afgeronde opleiding te hebben met een diploma op zak? En anders moet je die 10 jaar stufi terug betalen.![]()
OT: Voor natuurlijk. Kan niet inzien hoe je tégen de stufi zou kunnen zijn. Maaar weet nog weinig van het sociale leenstelsel om al gelijk te zeggen dat de plannen nergens op slaan.
---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------
Je krijgt maar 4 jaar stufi, hoe lang je er over doet doet niet ter sprake.
Weet je dit zeker? Is het niet dat je gewoon 10 jaar hebt om een afgeronde opleiding te hebben met een diploma op zak? En anders moet je die 10 jaar stufi terug betalen.