Fitness Seller

Ben je voor of tegen de stufi?

Die arme mensen hebben dat geld harder nodig jongeman.

Die "arme mensen" zouden er meer bij zijn gebaat als we onze importbelastingen omlaag zouden doen. Op die manier kunnen ze gemakkelijker exporteren en hun economie structureel opbouwen. Geld pompen in een economie die niet van de grond -KAN- komen is nutteloos en slechts een zeer tijdelijke oplossing.

voor, ik ben echter wel tegen het huidige systeem. hoeveel stufi sommigen krijgen valt mijn mond van open. en dat geld wordt gespendeerd aan alles behalve stufi. natuurlijk zijn er mensen die het echt nodig hebben, maar is lang niet altijd zo. bovendien is het te simpel om fraude te plegen met een uitwonende beurs, heb het zelf ook overwogen maar nooit gedaan.

Wow, een typefout :roflol:
Blijkbaar begreep je de grap in je eigen post niet, no biggie verder.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

voor, ik ben echter wel tegen het huidige systeem. hoeveel stufi sommigen krijgen valt mijn mond van open. en dat geld wordt gespendeerd aan alles behalve stufi. natuurlijk zijn er mensen die het echt nodig hebben, maar is lang niet altijd zo. bovendien is het te simpel om fraude te plegen met een uitwonende beurs, heb het zelf ook overwogen maar nooit gedaan.

ja, 254 euro is echt ****ing veel als je uit huis woon. En 94 is ook veel te veel als thuiswonende. Dit werkt bierfeesten in de hand.
Laat die bierfeesten nou net zijn waar studeren om draait.

Klaas, vriend van het leven. Ik heb begrepen dat dit je dochter is, ik wou nog reageren in dat EricR vs Klaaswitz topic van je maar daar heeft de genadeloze player EricR een slot opgegooid.

edit; op aanvraag van Klaaswitz foto verwijdert.

Slechts een ja nee is voldoende.

Laatst bewerkt:
mijn type vrouw :heart:
Hoerig en toch niet te veel pretentie.

• Topic Starter Topic Starter
Als dat de dochter van Klaaswitz is dan vreet ik mn eigen lul op.

• Topic Starter Topic Starter
Het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat er uberhaupt voedselbanken zijn in Nederland en dat jongeren maar geld lenen bij de vleet.

Het OV mag van mij afgeschaft worden tenzij je "buiten je woonplaats" studeerd. Of je ouders bijvoorbeeld extreem ver weg wonen. Er zijn teveel studenten die 7 jaar lang in de zelfde stad wonen als waar ze studeren en af en toe een trip naar amsterdam nemen met hun ov kaart. Geef vervolgens ook MBO-ers dezelfde behandeling, dat zij geen kaart hebben slaat nergens op. Vervolgens moet de basisbeurs afgeschaft worden en de aanvullende beurs naar diegene met ouders die het niet kunnen betalen. Er wordt een hoop geld weggegooid in dit gebied naar mijn mening. Om iedereen maar te laten lenen lijkt me een slecht plan aangezien het studeren vervolgens inderdaad niet meer voor iedereen is weggelegd.

Wow, een typefout :roflol:
Blijkbaar begreep je de grap in je eigen post niet, no biggie verder.

Natuurlijk begreep ik die wel. Ik ben geen r*tard. Er stond ''onnodig'' en ''nergens voor nodig''. Dat klinkt inderdaad nogal vreemd.

Net zoals ''beetj'' niet bestaat. Af en toe maak je wel eens een foutje he. :)

Natuurlijk begreep ik die wel. Ik ben geen r*tard. Er stond ''onnodig'' en ''nergens voor nodig''. Dat klinkt inderdaad nogal vreemd.

Net zoals ''beetj'' niet bestaat. Af en toe maak je wel eens een foutje he. :)

Haha ja, ik moest er gewoon om lachen. Over ordinaire typefouten ga ik nieteens meer beginnen:)

Als er gehakt moet worden, dan in onderdelen die zichzelf daarna kunnen bedruipen. Studeren is investeren in jezelf. In een tijd van globalisering en individualisering vind ik het niet gek dat dergelijke persoonlijke investeringen ook voor de persoon zelf zijn.

Ook zie ik ruimte voor samenwerking met het bedrijfsleven: tijdens de stages voor mijn opleiding heb ik de afgelopen tijd omgerekend zo'n 10.000 euro verdiend voor m'n stageinstelling.

Ik zou er niet heel rouwig om zijn moest stufi af worden geschaft (heb m'n portie toch al gehad :D) Al moet een dergelijke lening wel heel flexibel zijn naar mijn idee.

Overigens wel veel halve info in het topic: MBO'ers krijgen wél een OVkaart, alleen pas na hun 18e. Tot die tijd krijgen ouders ook kinderbijslag en lappen ze maar wat voor de verantwoordelijkheden die ze namen bij het stoppen met de pil...

Als er gehakt moet worden, dan in onderdelen die zichzelf daarna kunnen bedruipen. Studeren is investeren in jezelf. In een tijd van globalisering en individualisering vind ik het niet gek dat dergelijke persoonlijke investeringen ook voor de persoon zelf zijn.

Ook zie ik ruimte voor samenwerking met het bedrijfsleven: tijdens de stages voor mijn opleiding heb ik de afgelopen tijd omgerekend zo'n 10.000 euro verdiend voor m'n stageinstelling.

Ik zou er niet heel rouwig om zijn moest stufi af worden geschaft (heb m'n portie toch al gehad :D) Al moet een dergelijke lening wel heel flexibel zijn naar mijn idee.

Overigens wel veel halve info in het topic: MBO'ers krijgen wél een OVkaart, alleen pas na hun 18e. Tot die tijd krijgen ouders ook kinderbijslag en lappen ze maar wat voor de verantwoordelijkheden die ze namen bij het stoppen met de pil...
Investeren in jezelf is prima. Jezelf voor duizenden, soms zelfs tienduizenden euro's in de schulden steken niet.

Een hogeropgeleide levert voor de overheid meer op, dus een bijdrage van de overheid is ook op zijn plaats.

Investeren in jezelf is prima. Jezelf voor duizenden, soms zelfs tienduizenden euro's in de schulden steken niet.

Een hogeropgeleide levert voor de overheid meer op, dus een bijdrage van de overheid is ook op zijn plaats.

True.. als je de opleiding + reiskosten zelf moet betalen is het voor minder mensen aantrekkelijk om door te gaan studeren waardoor er later minder hoogopgeleiden op de arbeidsmarkt verschijnen wat zeker in de medische zorg voor problemen kan zorgen zeker met deze toenemende vergrijzing. Of zit ik er nu naast ?

Terug
Naar boven