- Waardering
- 1.066
Ah, okeja, maar je krijgt maar 4 jaar stufi. Ligt er overigens wel beetj aan hoe lang er voor je studie staat. Voor een studie van 5 jaar krijg je 5 jaar stufi, voor een van 6 jaar 6.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, okeja, maar je krijgt maar 4 jaar stufi. Ligt er overigens wel beetj aan hoe lang er voor je studie staat. Voor een studie van 5 jaar krijg je 5 jaar stufi, voor een van 6 jaar 6.
Hoe dom is de Nederlandse student eigenlijk?
Uit onderzoek bleek dat 80% van de studenten voor de studiefinanciëring is.
Ook is zo'n percentage aan jongeren voor het behoud van de hypotheekrente aftrek.
Uit het onderzoek bleek ook dat zo'n zo'n 60-70% van de studenten stemt op PVDA.
PVDA blijkt tegen Stufi en tegen behoud van hypotheekrente aftrek.
Tjah, 'some' students...
ja, maar je krijgt maar 4 jaar stufi. Ligt er overigens wel beetj aan hoe lang er voor je studie staat. Voor een studie van 5 jaar krijg je 5 jaar stufi, voor een van 6 jaar 6.

Hoe dom is de Nederlandse student eigenlijk?
Uit onderzoek bleek dat 80% van de studenten voor de studiefinanciëring is.
Ook is zo'n percentage aan jongeren voor het behoud van de hypotheekrente aftrek.
Uit het onderzoek bleek ook dat zo'n zo'n 60-70% van de studenten stemt op PVDA.
PVDA blijkt tegen Stufi en tegen behoud van hypotheekrente aftrek.
Tjah, 'some' students...
No way, in mijn gehele klas van rond de 25 man zouden er maar 3-4 op PvdA stemmen. Kan me moeilijk voorstellen dat mijn klas zo extreem afwijkt.

Ik ben trouwens tegen stufi omdat ik vind dat die luie studenten maar moeten werken voor hun studie.
Ik ben trouwens tegen stufi omdat ik vind dat die luie studenten maar moeten werken voor hun studie.
Nee ik heb een uitkering.

No way, in mijn gehele klas van rond de 40 man zouden er maar 2 op PvdA stemmen. Kan me moeilijk voorstellen dat mijn klas zo extreem afwijkt.
Ben jij docent?Onlangs een polletje tijdens een hoorcollege van zo'n 80 man (3e jaars), ik gok dat zo'n 20% z'n hand op stak bij de PvdA. Verder veel D66, GL en VVD. Dit was tijdens een college voor voornamelijk voltijders. Jonge mensen dus. Een soortgelijk polletje tijdens een al dan niet veel kleinere collegezaal met voornamelijk deeltijders (gemiddeld 40+ in mijn geval) viel het mij op dat deze groep een stuk linkser stemden met nagenoeg geen VVD. Overigens was de 'peiling' onder deze laatste groep ruim een half jaar geleden.
Niet dat het wat zegt verder of zo wat representativiteit aangaat, maar leek me wel aardig te vermelden.

Voor, zolang iedereen die niet slaagt niets kwijtgescholden wordt en alles moet betalen.