AndroidHealthClinic

Ben jij van plan om ooit te kuren?

Peiling Peiling Ben jij van plan om ooit te kuren?

• Nee, ik wil natural blijven

Stemmen: 72 28,0%
  • Ja, ik wil ooit gaan kuren

Stemmen: 67 26,1%
  • Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur

Stemmen: 51 19,8%
  • Ik twijfel nog

Stemmen: 67 26,1%

• Totaal stemmers
    257
Ik ga zeker weten kuren! Het liefst zou ik zo snel mogelijk al beginnen, maar ik zit momenteel in de selectiefase voor de luchtmacht (officier f16 vlieger). En als ik word aangenomen is het gebruik van AS niet verantwoord. Al word ik afgewezen bij de luchtmacht en ga ik de burgerluchtvaart proberen, en het is natuurlijk niet erg representatief: Een piloot met een monstermassa van 100kg+ :D! Maar al kom ik niet door de keuringen heen ga ik me verdiepen in AS..

En jij dan TS?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga zeker weten kuren! Het liefst zou ik zo snel mogelijk al beginnen, maar ik zit momenteel in de selectiefase voor de luchtmacht (officier f16 vlieger). En als ik word aangenomen is het gebruik van AS niet verantwoord. Al word ik afgewezen bij de luchtmacht en ga ik de burgerluchtvaart proberen, en het is natuurlijk niet erg representatief: Een piloot met een monstermassa van 100kg+ :D! Maar al kom ik niet door de keuringen heen ga ik me verdiepen in AS..

En jij dan TS?

Ik twijfel nog. Als ik ooit zou kuren zou ik mij eerst heel erg goed verdiepen in de risico's en zou ik sowieso wachten tot dat ik minimaal 21 ben en ik mijn volledige natuurlijke potentie bereikt heb. Maar aangezien ik nu nog goede progressie maak en ik nog maar 1,5 jaar train, ben ik er nog helemaal niet zo mee bezig.

ik twijfel nog. train nou een vol jaar, ik wil eerst een goede basis bouwen en wat ouder worden.

dus dat zal nogwel 3/5 jaartjes duren voordat ik er 6liter test in sjor.... denk ik :o

Als ik over 2/3 jaar nog zo serieus bezig ben ga ik waarschijnlijk kuren. Nu nog te jong en ik train nu pas bijna 2 jaar..

optie 4

ik kloot nu nog 2jaar aan en dan ben ik zo zat dat ik skinny en tegelijkertijd dik ben dat ik de spuit er in jas

ik twijfel nog, eerst nog een flink tijdje naturel

Ik twijfel. Mocht ik ooit mee willen doen met de top, zal ik er niet aan ontkomen (ain't that gifted). Het is echter de vraag of ik ooit die kant op wil. Zowel, zal ik er zo lang mogelijk mee wachten want ik wil eerst kijken hoe ver ik zonder kan komen.

Ik heb net 10 ml Ganabol gezet en 2 ml testE.

Dus m.a.w. ik ben over de twijfel..........optie 3 word t nu.

Ik twijfel nog. Als ik ooit zou kuren zou ik mij eerst heel erg goed verdiepen in de risico's en zou ik sowieso wachten tot dat ik minimaal 21 ben en ik mijn volledige natuurlijke potentie bereikt heb. Maar aangezien ik nu nog goede progressie maak en ik nog maar 1,5 jaar train, ben ik er nog helemaal niet zo mee bezig.

Ik zit er weleens vaker over te denken.. natuurlijke potentie, bestaat dat wel? Je kan altijd wel wat vooruit gaan toch, het gaat alleen steeds moeilijker worden.

Ik ga er zoals ik er nu over denk nooit aan.

Ik maak bij deze een optie 5 "ik stop ook niet meer" die selecteer ik dan ook meteen :D

Ooit wel ja. Of beter gezegd, binnenkort.

Wil dit 'brutal, not-more-natural-growable, -frame van 80 kg eens pushen.

Terug
Naar boven