JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Vote or die.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Maar al kom ik niet door de keuringen heen ga ik me verdiepen in AS..Ik ga zeker weten kuren! Het liefst zou ik zo snel mogelijk al beginnen, maar ik zit momenteel in de selectiefase voor de luchtmacht (officier f16 vlieger). En als ik word aangenomen is het gebruik van AS niet verantwoord. Al word ik afgewezen bij de luchtmacht en ga ik de burgerluchtvaart proberen, en het is natuurlijk niet erg representatief: Een piloot met een monstermassa van 100kg+! Maar al kom ik niet door de keuringen heen ga ik me verdiepen in AS..
En jij dan TS?
Ik heb net 10 ml Ganabol gezet en 2 ml testE.
Dus m.a.w. ik ben over de twijfel..........optie 3 word t nu.

Ik heb net 10 ml Ganabol gezet en 2 ml testE.
Dus m.a.w. ik ben over de twijfel..........optie 3 word t nu.

Ik twijfel nog. Als ik ooit zou kuren zou ik mij eerst heel erg goed verdiepen in de risico's en zou ik sowieso wachten tot dat ik minimaal 21 ben en ik mijn volledige natuurlijke potentie bereikt heb. Maar aangezien ik nu nog goede progressie maak en ik nog maar 1,5 jaar train, ben ik er nog helemaal niet zo mee bezig.
Ik maak bij deze een optie 5 "ik stop ook niet meer" die selecteer ik dan ook meteen![]()