AndroidHealthClinic

Ben jij van plan om ooit te kuren?

Peiling Peiling Ben jij van plan om ooit te kuren?

• Nee, ik wil natural blijven

Stemmen: 72 28,0%
  • Ja, ik wil ooit gaan kuren

Stemmen: 67 26,1%
  • Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur

Stemmen: 51 19,8%
  • Ik twijfel nog

Stemmen: 67 26,1%

• Totaal stemmers
    257
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zit er weleens vaker over te denken.. natuurlijke potentie, bestaat dat wel? Je kan altijd wel wat vooruit gaan toch, het gaat alleen steeds moeilijker worden.

Ik ga er zoals ik er nu over denk nooit aan.

Ik denk dat het heel lang duurt voordat je je natuurlijke max bereikt hebt, maar dat die er wel is.

Ik denk dat het heel erg lang duurt voordat je je natuurlijke max bereikt hebt, maar dat die er wel is.

idd ja...ben je wel rond de 35 ofzo.

alleen na een aantal jaar gaat het gewoon zo traag dat je nauwelijks nog vooruit merkt lijkt me.

denk zo over een jaartje of 2/3

Nee nooit, en ik ga daar ook niet anders naar kijken naarmate ik ouder word. Ik vind het nog steeds een vorm van valsspelen..

De komende jaren zeker niet, maar wie weet als ik 45+ ben.

• Topic Starter Topic Starter
Nee nooit, en ik ga daar ook niet anders naar kijken naarmate ik ouder word. Ik vind het nog steeds een vorm van valsspelen..

Ik dacht precies zo als jij... Dacht! Natural trainen is zwaar, maar met een kuur komt er dubbel zoveel bij kijken.
Nóg harder trainen, nóg meer eten... This isn't cheating my little friend!

Ik dacht precies zo als jij... Dacht! Natural trainen is zwaar, maar met een kuur komt er dubbel zoveel bij kijken.

Neee niet jij ook al! Je bent gehersenspoeld door die kuur van je:D Tja je doet er inderdaad meer voor maar het resultaat mag er wezen he. Ik hou me aan m'n woord dat ik er nooit aan zal beginnen;)

hangt ook van je doelstellingen van af...
Ben je een dickhead die voor de zomer aan komt vlug kuurke gaat zetten=NEEN
Wil je er gwn gezond en fit uitzien=NEEN
Wil je echt toewijden aan deze veeleisende sport=MISSCHIEN
Wil je het echt maken in het sport en een kans wagen op wedstrijden en zover mogelijk schoppen?=JA

Het zijn geen snoepjes, zit elke vr de pc op dbb e andere sites te lezen over zulke preparaten!

Ik zelf optie 4

hangt ook van je doelstellingen van af...
Ben je een dickhead die voor de zomer aan komt vlug kuurke gaat zetten=NEEN
Wil je er gwn gezond en fit uitzien=NEEN
Wil je echt toewijden aan deze veeleisende sport=MISSCHIEN
Wil je het echt maken in het sport en een kans wagen op wedstrijden en zover mogelijk schoppen?=JA

Het zijn geen snoepjes, zit elke vr de pc op dbb e andere sites te lezen over zulke preparaten!

Ik zelf optie 4

Klopt! Je hebt gebruiken en gebruiken!

Dat is natuurlijk ook weer onzin. Als natural moet je net zo hard trainen en eten, anders doe je gewoon niet goed je best, of iig niet 100%. Cheaten is het zker niet, het is gewoon een hulpmiddel om sneller je doelen te bereiken. Iedereen moet die keuze voor zichzelf maken, zolang je het maar met verstand doet en dus ook aan je gezondheid denkt. En daar hebben sommige behoorlijk veel moeite mee.

Ik maak de overstap naa The darkside:p in maart 2009:D

Dat is natuurlijk ook weer onzin. Als natural moet je net zo hard trainen en eten, anders doe je gewoon niet goed je best, of iig niet 100%. Cheaten is het zker niet, het is gewoon een hulpmiddel om sneller je doelen te bereiken. Iedereen moet die keuze voor zichzelf maken, zolang je het maar met verstand doet en dus ook aan je gezondheid denkt. En daar hebben sommige behoorlijk veel moeite mee.

Ik zelf ja; maar zolang je "eerlijk" bent krijgt een juicer net zo veel respect als een naturel champ.

Met, kan je je doelen beter en sneller berijken, zonder moeilijker of niet.
Dus de keus is aan je zelf....

Wel voor je zelf eerst heel veel voor onderzoek doen!!.... en zeker geen "beach boy zomer look outfit willen" <-- :roflol:

Nee, ik wil natural blijven..

Misschien binnen 2 jaar voor de zomer.

Als ik naturel meer dan 200kg squat, meer dan 150kg bench press en meer dan 220 kg deadlift zal ik eens aan een kuurtje denken. 2 maand toewijding, volledige voeding in en op orde en niet meer uitgaan. Geen alcohol en stimulerende middelen.

never

WAARSCHIJNLIJK nooit

Nooit.. ik heb belonefobie

Terug
Naar boven