XXL Nutrition

Ben jij van plan om ooit te kuren?

Peiling Peiling Ben jij van plan om ooit te kuren?

• Nee, ik wil natural blijven

Stemmen: 72 28,0%
  • Ja, ik wil ooit gaan kuren

Stemmen: 67 26,1%
  • Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur

Stemmen: 51 19,8%
  • Ik twijfel nog

Stemmen: 67 26,1%

• Totaal stemmers
    257
Heb nooit gekuurd,en ga het nooit doen.
Geen tijd en zin ook om me in de materie te verdiepen,ben ook te lui voor een fatsoenlijk eetschema,dus begin ik al helemaal niet aan een kuur.

geen idee, denk gewoon dat voor mij de stap te groot is ( voorlopig toch )
ik weet zelfs gasten die kuurden voor ze trainden ( om zo zeker op te vallen in de gym, natuurtalent hé). Mocht ik het ooit doen zal het grootste probleem zijn om die drempelvrees te overwinnen

Voor mij was het voornamelijk zenuwachtig voor wat het zal doen.
Het is voor de een een grote stap voor de andere een laag drempeltje.
Hierdoor denken mensen er ook gewoon anders over. (en gelijk hebben ze want we zouden allemaal maar hetzelfde denken)

Heb er geen spijt van dat ik de keuze gemaakt heb maar ben er wel wijzer uit geworden. Ik had meer kunnen gainen met een beter voedingsschema, ik had dan ook beter het gewicht kunnen behouden. Trainen ging voor mij zoveel beter mét dan daarvoor, maar nou gaat het net zo goed als toen ik gebruikte dus dat gaat ook niet op.
Nou voor mezelf de keuze gemaakt om nou te wachten en meer uit mijn eigen lichaam te halen, maar of dit natuurlijk gaat gebeuren weet niemand zeker (ik ook niet)

Wat ik mij altijd afvraag is
Dat de jongste gasten van rond de 18 al aan de AAS zitten.
Maar waar betaal je dat van? Het is toch niet goedkoop en op de hoek van de straat is het ook niet te krijgen.
En je ouders zeggen die er niets van? Ik denk toch als mijn zoon allemaal troep in huis had dat het eerste wat je zou denken dat ze aan de drugs zitten.

Maar waar betaal je dat van? Het is toch niet goedkoop en op de hoek van de straat is het ook niet te krijgen.
En je ouders zeggen die er niets van? Ik denk toch als mijn zoon allemaal troep in huis had dat het eerste wat je zou denken dat ze aan de drugs zitten.

Mijn ouders zagen dat ik opgeblazen raakte en dachten inderdaad dat ik iets gebruikte, ik heb ontkent. ik werkte gewoon in de weekenden en vakanties en spaarde in principe altijd doordat ik weinig tot geen uitgaven had.
Diegene die het mij verkocht mocht ik ook de spullen bewaren, hij zette ook de spuiten voor mij in het begin.

M'n maatje gaat volgende week beginnen met zijn kuurtje, ben wel benieuwd hij is al aardig lomp en niet al te lang van stuk dus dat zal wel een opgeblazen gorilla worden. Blijf lekker ''clean'', ik ga binnenkort het suppje ''Mass FX'', Anabolic Xtreme proberen. Is kijken of ik wat gewicht kan winnen.

feit, ik vraag het mij ook af, gewichttraining is aan het uitdijen, iedereen doet het tegenwoordig, ze spreken niet meer over het trainen zelf, maar over de aas, waardoor dat haantjesgedrag van pubers alleen maar erger wordt. Daarom dat ik mij afvraag wat voor soort families die gastjes hebben??? Echt een marginale zooi denk ik

Ja, maar nu nog niet.

Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als prioriteiten stellen (bijv. minder uitgaan, danwel minder alcohol nuttigen), waardoor je vermoedelijk ook het eea overhoud wat je normaal gesproken had uitgegeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven