MuscleMeat

Ben White Deadlifts 700lb at Albany Powerlifting Meet!

Nice...

Zijn LB loopt wel behoorlijk achter op zijn UB zo te zien?

Lijkt wel een stiff leg deadlift. :o

320 kilo maar had meer verwacht

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

idd zeg

[Link niet meer beschikbaar]
Haha die benen zijn niet van mij, maar die van mij zijn wss nog kleiner.

Vind het niet echt impressive voor een van de sterkste bodybuilders...

En dat voor een juicer.

Zijn die gasten nu serieus een gans jaar aan het trainen om aan die powermeet mee te doen ofwat??

Waarom zijn ze dan nog Pro bodybuilder als ze een gans jaar verkloten voor die meet?

+1 ik trek al bijna 260 en ben white trekt maar 60 kilo meer hmmmm

kerel, stop toch eens met aandacht te zoeken hierdoor. moest je het echt kunnen hoefde je het niet zo te showen op een internet forum.

on topic : wat een bull-shit toch deze "strongest bodybuilder" shit.
waarom gaat ie niet gewoon gaan PL'en. daarbij zijn vele bodybuilders sterker als hem. zoals branch, maar die doen niet mee omdat die wedstrijd gewoon bull-shit is.
net alsof ze een bodybuilding contest moeten houden voor de powerlifters.
zijn de ego's niet groot genoeg misschien.

kerel, stop toch eens met aandacht te zoeken hierdoor. moest je het echt kunnen hoefde je het niet zo te showen op een internet forum.

on topic : wat een bull-shit toch deze "strongest bodybuilder" shit.
waarom gaat ie niet gewoon gaan PL'en. daarbij zijn vele bodybuilders sterker als hem. zoals branch, maar die doen niet mee omdat die wedstrijd gewoon bull-shit is.
net alsof ze een bodybuilding contest moeten houden voor de powerlifters.
zijn de ego's niet groot genoeg misschien.
Ow op wikipedia staat dat hij 5x650 trekt en dan wil ik dan wel eens zien of hij dan die 700 haalt(wss wel). Mooi dat Ronnie gewoon 2x800 trok, terwijl hij destijds zijn prioriteiten 100 % bij BB legde.

Goh wat bijzonder....

layne norton trekt al 700 lbs

Vind hem het wel makkelijk doen, maarja hij weegt nu ook iets van 135 kg.

Maar er zijn vast bodybuilders die meer kunnen.

+1 ik trek al bijna 260 en ben white trekt maar 60 kilo meer hmmmm

Pic's or it didn't happen.

Zijn die gasten nu serieus een gans jaar aan het trainen om aan die powermeet mee te doen ofwat??

Waarom zijn ze dan nog Pro bodybuilder als ze een gans jaar verkloten voor die meet?

Hoe lang duurt een gans jaar dan? Net zolang als een mens jaar?

:roflol:

niet echt impressive dat roidboy 320 pulled.
Ik ken een magere ecto die clean een super mooie 300 op een meet heeft getrokken.

Terug
Naar boven