hardbody
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 7%
wat is een benchpress shirt?hoe kan je zwaarder benchen met zo een shirt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is een benchpress shirt?hoe kan je zwaarder benchen met zo een shirt?
Neej dan kan je meer squaten.o ja,vertel, hoe krijg je dat voor elkaar

Hoe kan jij, gast met zulke statts. niet weten wat een bankdruk-shirt is? Leads to wonder..
Dit is geen aanval hoor. Maar wat is hier toch die obsessie met stats?

Het zijn die stats wat jouw op Dbb een held maakt, je weet toch
net als wie heeft er de grootste pik ofzo
terwijl BB niets met stats te maken heeft.![]()

wat heeft dat met mijn status te maken,ik ben geen powerlifter,zie ook geen bodybuilders om me heen die met zo een shirt rondlopen,wilde gewoon even weten hoe zo een shirt je ondersteunt.Hoe kan jij, gast met zulke statts. niet weten wat een bankdruk-shirt is? Leads to wonder..
wilde gewoon even weten hoe zo een shirt je ondersteunt.
bedanktMet een shirt bouw je spanning op naarmate je de baar verder laat zakken. Je hebt onderin meer kracht hebt als je hem uitdrukt omdat de in het shirt opgeslagen energie wordt teruggegeven. Zelfde als met kniebandages en squatsuits etc. Misschien is het je opgevallen dat die lui allemaal met de armen naar voren lopen als ze het plankier betreden.

Bodybuilders en fitness boys willen kennelijk laten zien behalve goed kunnen pompen ook sterk zijn. Op zich natuurlijk een prima ontwikkeling. Jammere is dat "powerlift-totalen" in signatures geen enkele waarde meer hebben omdat ze of gelogen dan wel gebaseerd zijn op lifts die werkelijk geen reet meer met powerliften te maken hebben. Doet een beetje af aan de mensen die daar wel serieus voor trainen. -edit- Het blijft internet he.
het gedeelte mensen dat hier zit alleen maar voor de gezelligheid word steeds groter
wtf? Dat vat ik niet helemaal.
Valt me wel op dat het "allerlei" forum veruit het meest wordt bekeken.