XXL Nutrition

bench press shirt

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
zie het al een schirt met elastieken in van de ene mouw naar de andere,heb vroeger eens zo'n ding aangehad en je armen komen vanzelf al naar elkaar toe,kon 20kg meer dan mijn max toen

Ohw 20kg meer dan je max, wist niet dat het zoveel verschil zou maken.
zorgt eigenlijk voor extra ondersteuning in de armen dan.

Hoe kan jij, gast met zulke statts. niet weten wat een bankdruk-shirt is? Leads to wonder..

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan jij, gast met zulke statts. niet weten wat een bankdruk-shirt is? Leads to wonder..
wat heeft dat met mijn status te maken,ik ben geen powerlifter,zie ook geen bodybuilders om me heen die met zo een shirt rondlopen,wilde gewoon even weten hoe zo een shirt je ondersteunt.

damn,vraag ik hier iets wat ik niet weet,op een normale manier,krijg ik het op mijn kop van hoe kan je het nou niet weten enzo,daarlijk moet ik me er diep voor schamen zeker..

wilde gewoon even weten hoe zo een shirt je ondersteunt.

Met een shirt bouw je spanning op naarmate je de baar verder laat zakken. Je hebt onderin meer kracht hebt als je hem uitdrukt omdat de in het shirt opgeslagen energie wordt teruggegeven. Zelfde als met kniebandages en squatsuits etc. Misschien is het je opgevallen dat die lui allemaal met de armen naar voren lopen als ze het plankier betreden.

Probeer maar eens met een T-shirt waar je alleen je armen doorheen steekt zonder het helemaal aan te trekken.

Met een shirt bouw je spanning op naarmate je de baar verder laat zakken. Je hebt onderin meer kracht hebt als je hem uitdrukt omdat de in het shirt opgeslagen energie wordt teruggegeven. Zelfde als met kniebandages en squatsuits etc. Misschien is het je opgevallen dat die lui allemaal met de armen naar voren lopen als ze het plankier betreden.
bedankt;)

Dit is geen aanval hoor. Maar wat is hier toch die obsessie met stats?

Bodybuilders en fitness boys willen kennelijk laten zien behalve goed kunnen pompen ook sterk zijn. Op zich natuurlijk een prima ontwikkeling. Jammere is dat "powerlift-totalen" in signatures geen enkele waarde meer hebben omdat ze of gelogen dan wel gebaseerd zijn op lifts die werkelijk geen reet meer met powerliften te maken hebben. Doet een beetje af aan de mensen die daar wel serieus voor trainen. -edit- Het blijft internet he.

Laatst bewerkt:
Bodybuilders en fitness boys willen kennelijk laten zien behalve goed kunnen pompen ook sterk zijn. Op zich natuurlijk een prima ontwikkeling. Jammere is dat "powerlift-totalen" in signatures geen enkele waarde meer hebben omdat ze of gelogen dan wel gebaseerd zijn op lifts die werkelijk geen reet meer met powerliften te maken hebben. Doet een beetje af aan de mensen die daar wel serieus voor trainen. -edit- Het blijft internet he.

ach zoals gym's veranderen in healthcenters
veranderd dbb in een superdude forum

het gedeelte mensen dat hier zit alleen maar voor de gezelligheid word steeds groter

@ TS : misschien had je je vraag beter in Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen kunnen zetten

wtf? Dat vat ik niet helemaal.

Valt me wel op dat het "allerlei" forum veruit het meest wordt bekeken.

mensen die goed presteren worden afgezeken
vooral de vrouwen die bodybuilden. is een topic met enkele plaatjes en meeste is alleen maar kritiek. word er geklaagd dat dit een bodybuilding forum is.
naja begint er steeds minder op te lijken als je het mij vraagt.

om verder antwoord te geven op jou vraag
van het totaal aantal mensen dat hier zit er is een bepaald % dat niet eens trained en dit % word groter

er word dan ook wanhopig moeite gedaan om dit forum op de rails te houden door bijvoorbeeld leuke presentjes uit te delen voor wel daadwerkelijke bb/powerliften gerelateerde items

Terug
Naar boven