MuscleMeat

benchen waarbij spotter heflt meetilt?

Ik snap je frustratie,, maar om half 7 's ochtends..?

bwa... laat iedereen zen ding doen.. en zorg dat ge het zelf beter doet bro.. op termijn trekken ze sowieso het kortste eind!

boeiend wat iemand anders doet

Heb je wel eens gehoord van negatieve reps:)
Bij het optillen helpt de spotter jouw mee en tijdens het zakken moet je het zo langzaam mogelijk laten zakken.
Try it, you love it.

Als dat zo van het begin van het setje al zo, is dan zeg ik yes je heb gelijk, maar de laatste 3 reps maakt niet uit toch ? het gaat toch om tot je uiterste te gaan en ff door die grens te komen dat je volgende x in je uppie weer meer pakt.

Ik snap je frustratie,, maar om half 7 's ochtends..?

missschien heeft ie een nachtmerrie erover gehad

zou me er niet teveel van aantrekken, ook zo'n kneus bij mij van een jaar of 50 die met 50 bencht met halve rom(triceps only) om stoer te doen voor zijn gaybuddy die 30 bencht :roflol:
ik praat minachtend over deze mensen omdat ik ze wel eens hoor praten in de zin van "ja met die pilletjes kan ik het ook"

ik wou dat ik een spotter had die de helft meetilde.

tja wel handig om de eccentrische fase te trainen dan inderdaad. Moet je nog behoorlijk sterk voor zijn. De helft mee tillen vanuit die positie trouwens

Ik bedoel meer dat ik me dan enorm stoer zou voelen omdat 80% van de sportschool dan denkt dat ik dat zelf druk.

Het is ook verdomd lastig als je ligt te benchen en de laatste rep niet omhoog krijgt.

maar strongman gaat dan heel boos en stoer kijken zodat niemand er iets van durft te zeggen en ze topics gaan maken op dbb

hahahahaha tja met spotters heb ik niet zo'n probleem. Maar mensen die stoer doen in de gym zijn wel irritant. Gelukkig heb je die bij ons niet heel erg.

oh really? wrm bij het 1e rep al meteen mee tillen?

nou duidelijk toch. Ze kijken de sportschool rond. En als ze jou zien proberen ze zoveel mogelijk methodes te vinden om jou te irriteren en af te leiden van je eigen training zodat je zelf niks nuttigs doet in de gym.

Terug
Naar boven