AndroidHealthClinic

benchen waarbij spotter heflt meetilt?

Van Bent-Over-Spotten krijg je een goeie rug!

Iemand vroeg mij laatst om te spotten.
Dus ik hem spotten, gewicht begon te zakken, ik met 1 vingertje en roepen dat ie moest duwen, naja nog een vingertje erbij, lukte het hem uiteindelijk om helemaal uit te duwen.
Vraagt ie: Wil je me dood hebben ofzo?
:roflol: Het is ook nooit goed.

Het meest irritant vind ik nog als je een willekeurig iemand vraagt om te spotten en hij gaat uit zichzelf de helft meetillen zonder dat je dat wil!

dan leg je van te voren toch uit dat ze alleen maar een vinger mogen gebruiken als het niet meer gaat?
bovendien je kunt ook gewoon benchen zonder spotter, doe ik ook...als ik faal jammer dan, rol ik em van me af

dan leg je van te voren toch uit dat ze alleen maar een vinger mogen gebruiken als het niet meer gaat?
bovendien je kunt ook gewoon benchen zonder spotter, doe ik ook...als ik faal jammer dan, rol ik em van me af

En wanneer je gaat toppen dan?
Heb zelf 2 keer moeten afrollen en dat voelde niet plezant.:o

is het coolste wat er is!
Ik bench het liefst met G-men als spotter!
Hij deadlift 320kg dan bench ik easy 250!

lomp

we hebben ook zo'n magere gast van 70kg in ons gym. Gaat die benchen met met 160kg en 2 man achter hem die dat gewicht voor 90% aan het deadliften zijn en dan vind die zijn lift ook nog legit en komt die de rest afkraken, get the **** out of here.

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

das echt zo'n persoon waar je aan de kop al kan zien dat die niet helemaal helder is...:rolleyes:

+omg en :D

Wat ook irritant is mensen die ook een negatieve rom tegenhouden als ze spotten. Dan ontplof ik zo wat die snappen er echt niks van.
+1

Bij mijn sportschool loopt er een instructeur rond die gelukkig precies weet hoe het moet:
Zo lang mogelijk van de bar afblijven, zeggen dat je moet doorpushen, hooguit 2 vingertjes meehelpen als het echt niet lukt en je vervolgens nog een paar negatieve reps laten doen! :D

Terug
Naar boven