- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
oh really? wrm bij het 1e rep al meteen mee tillen?
Vertel ff wat je ECHT dwarstzit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh really? wrm bij het 1e rep al meteen mee tillen?
nou duidelijk toch. Ze kijken de sportschool rond. En als ze jou zien proberen ze zoveel mogelijk methodes te vinden om jou te irriteren en af te leiden van je eigen training zodat je zelf niks nuttigs doet in de gym.
waarom stoor je je zo aan een ander? frustratie dat je zelf niet eens de helft red zonder spotter?ik word doodziek van die gastjes die denken dat ze 160 benchen terwijl de spotter de helft meetilt.
en dan nog stoer staan kijken , kijk mij ff 160 benchen give me a break pfff
sorry moest eruit
Ik snap je frustratie,, maar om half 7 's ochtends..?

).. 
Ik begrijp dus dat je:
1). zelf geen spotter hebt?
2). zels met spotter geen 160 aankan?
Het helpt om een beetje minder te letten op anderen. Als ik in de sportschool bent dan let ik vooral op mezelf. Wat anderen doen zal me mijn reet roesten tenzij ik zie dat ze iets heel erg verkeerds uitvoeren of problemen hebben....of tenzij ze in mijn ROM lopen (that shit really happens...soooo f* boosmakend!!!)..
Maar ik ben daar voor mij, om aan mezelf te werken...niet om me te laten frustreren door anderen.
Misschien mediteren?

Maxiamento is het met jou eens!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik word doodziek van die gastjes die denken dat ze 160 benchen terwijl de spotter de helft meetilt.
sorry moest eruit
ik word doodziek van die gastjes die denken dat ze 160 benchen terwijl de spotter de helft meetilt.
sorry moest eruit