MuscleMeat

benchen waarbij spotter heflt meetilt?

nou duidelijk toch. Ze kijken de sportschool rond. En als ze jou zien proberen ze zoveel mogelijk methodes te vinden om jou te irriteren en af te leiden van je eigen training zodat je zelf niks nuttigs doet in de gym.

denk dat ze rond kijken om te zien of er wel genoeg mensen opletten om indruk op te maken

ik word doodziek van die gastjes die denken dat ze 160 benchen terwijl de spotter de helft meetilt.

en dan nog stoer staan kijken , kijk mij ff 160 benchen give me a break pfff

sorry moest eruit
waarom stoor je je zo aan een ander? frustratie dat je zelf niet eens de helft red zonder spotter?

Ik begrijp dus dat je:
1). zelf geen spotter hebt?
2). zels met spotter geen 160 aankan?

;):p:)

Het helpt om een beetje minder te letten op anderen. Als ik in de sportschool bent dan let ik vooral op mezelf. Wat anderen doen zal me mijn reet roesten tenzij ik zie dat ze iets heel erg verkeerds uitvoeren of problemen hebben....of tenzij ze in mijn ROM lopen (that shit really happens...soooo f* boosmakend!!! :mad:)..

Maar ik ben daar voor mij, om aan mezelf te werken...niet om me te laten frustreren door anderen. :D

Misschien mediteren?

Ja inderdaad mensen die in je ROM lopen of gewoon voor je poten langslopen terwijl je aan het trainen bent zijn wel heel irritant

Ik begrijp dus dat je:
1). zelf geen spotter hebt?
2). zels met spotter geen 160 aankan?

;):p:)

Het helpt om een beetje minder te letten op anderen. Als ik in de sportschool bent dan let ik vooral op mezelf. Wat anderen doen zal me mijn reet roesten tenzij ik zie dat ze iets heel erg verkeerds uitvoeren of problemen hebben....of tenzij ze in mijn ROM lopen (that shit really happens...soooo f* boosmakend!!! :mad:)..

Maar ik ben daar voor mij, om aan mezelf te werken...niet om me te laten frustreren door anderen. :D

Misschien mediteren?

goede post! let op jezelf en op je training..

Haha wat een frustratie weer over hoe een ander traint. Dit kun je trouwens prima posten in het topic "wat vind jij irritant in de gym", daar hoef je niet speciaal een topic voor te maken :rolleyes:
Zoals al gezegd, het kan nuttig zijn om een gewicht te gebruiken waarbij je met de positieve beweging hulp nodig hebt, en de negatieve beweging alleen doet.
Natuurlijk zijn er ook zat typetjes die het helemaal niet met deze opzet doen, die het gewoon willen laten lijken of ze veel banken, maar dan zie je het vaker gebeuren met 80kg dan met 160. Iemand die 160 bankt, ookal is het met hulp, is meestal wel iemand die enigzins serieus traint en vaak ook wel paar jaartjes ervaring heeft

Ik snap zoiezo niet waarover jij je nou druk maakt, je bent daar toch voor jezelf ? en niet om naar andere te staren wat ze uitvoeren :P

ik krijg 160kg niet eens van de houder af ben ik bang.

Ik bench met mijn moeder , Ha beat that skinnie [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is toch wetenschappelijk bewezen dat te zware gewichten mét spotter die spiersynthese positief beïnvloedt. Dus of die 'bencher' het nu door heeft of niet, hij is wel goed bezig.

Had ik maar een spotter. Zelfs nu met een schouderblessure kan ik het nog zelf uitzoeken. :)

ik word doodziek van die gastjes die denken dat ze 160 benchen terwijl de spotter de helft meetilt.

sorry moest eruit

Op me vorige sportschool had ik er ook zo 1 rondlopen. Benchen met 140kg en dan maar een klein stukje laten zakken en hard gillen. Dumbbell curls met ondersteuning en dan maar 10cm laten zakken. Wat een muppet.

Alleen maar leedvermaak toch. Btw volgens mij is die maxiamento de nieuwe spammer van 2010? Ik zie hem zeker wel 3x in elk topic voorbij komen.

Laatst bewerkt:
Ik let alleen op mijn eigen in gym, als hij 160 drukt met spotter probeer ik het zonder hulp te doen.

sorry moest eruit

Ik erger mij er niet aan, wij lachen er smakelijk om.. Combi-oefening, de ene bencht en de andere deadlift! Spotten MOET maar als iemand net 100 bencht en die gooit er daarna nog eens 50 bij dan schiet je je doel echt voorbij toch?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven