Fitness Seller

Bende kinderen roostert puppy's boven kampvuur

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Bende kinderen roostert puppy's boven kampvuur

[foto]http://www.hln.be/static/FOTO/pe/13/7/9/large_780324.jpg[/foto]Een groepje Engelse kinderen, van wie de jongsten amper tien jaar waren, werden betrapt toen ze probeerden twee kleine hondjes boven een kampvuur te roosteren. Een voorbijgangster zag volgens The Daily Mail hoe de jonge schurken de hondjes verrot aan het stampen waren en hen boven het vuur hielden.

Op de vlucht
De vrouw, Melanie Johnson (32), riep de boefjes tot de orde. Duidelijk geschrokken, stoven de kereltjes weg. De puppy's zijn overgebracht naar een asiel van de dierenbescherming.

Toeval
"Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het gruwelijke tafereel zag", doet Melanie Johnson het verhaal. "Indien ik daar niet langs was gekomen, waren de hondjes levend geroosterd. De meeste kinderen waren 12 en 13 jaar, maar er waren ook een paar knullen van 10 bij", zegt ze verontwaardigd.

Hernia
De hondjes kunnen intussen op adem komen bij de dierenbescherming van de regio Manchester. "De puppy's waren amper 7 weken oud. Eentje had een verschroeide pels, de andere liep een hernia op door de schoppen", zegt een woordvoerder.

Onderzoek
De politie van Manchester heeft niemand van de kinderbende kunnen arresteren. Volgens een politiebron wordt het een aarstmoeilijke klus om de jonge onverlaten te identificeren. (eb)
Wat voor opvoeding kregen die kinderen ???

Het word ook met de gestoorder zeg.

Laatst bewerkt:
Moet je es naar Eden Lake kijken, film over zo'n Engelse klootzakjes :)

Hot Dog, is die grap ook weer gemaakt. Potentiele seriemoordenaars dit soort losgeslagen ventjes.

Zullen wel uit zo'n grauwe Engelse wijk komen die de laatste 50 jaar amper veranderd is. Zo'n wijk waar ook van die gezellige Britse hooligans wonen.

Marokkanen... iemand? :D

Kon mij niet schelen welk kind dat was, ook al was het mijn eigen zoon, ik brak hem beide poten.

Ik ben nog misselijk van het filmpje waarin twee Russen een kat in een kooi propten, met benzine overgoten en roosterden... ik kan wel gaan schelden, maar dat heeft weinig zin. Al wat je hierover kunt zeggen, is al gezegd. Debiliteit ten top... ziek in de kop, tik in de zender, en meer van dat. En zou ik hun poten breken? Dat zou ik willen, maar ik wil me ook niet tot hun niveau verlagen, zo'n pacifist ben ik dan ook weer. Rot boeddhisme dat me beïnvloedt heeft...

Ik ben nog misselijk van het filmpje waarin twee Russen een kat in een kooi propten, met benzine overgoten en roosterden... ik kan wel gaan schelden, maar dat heeft weinig zin. Al wat je hierover kunt zeggen, is al gezegd. Debiliteit ten top... ziek in de kop, tik in de zender, en meer van dat. En zou ik hun poten breken? Dat zou ik willen, maar ik wil me ook niet tot hun niveau verlagen, zo'n pacifist ben ik dan ook weer. Rot boeddhisme dat me beïnvloedt heeft...

hou maar op hier kan ik echt niet tegen zeg.......:(

Een voorbijgangster zag volgens The Daily Mail hoe de jonge schurken de hondjes verrot aan het stampen waren en hen boven het vuur hielden.

----

"De puppy's waren amper 7 weken oud. Eentje had een verschroeide pels, de andere liep een hernia op door de schoppen", zegt een woordvoerder.

---

hoe erg het ook is.. iets klopt er niet lijkt me

Sorry , ik vind het echt super scheisse zulke berichten hier...
wordt er elke keer weer ziek en misselijk van.... zwaar katabool weer voor mij geest en lichaam :(
Probeer het wel niet te lezen.. maar ben weer te nieuwsgierig :(

Het zal je hond maar weer wezen, jammer dat ze die ettertjes niet te pakken hebben gekregen.

hoe erg het ook is, ik schoot in de lach door het lezen van de topic-titel.. dit is TE ziek voor woorden.

Denk dat je er anders over denkt als je zoiets daadwerkelijk ziet, bij mij zou er iets in m'n hersens knappen, een dier kan zich niet verweren.

Ik kijk er niet raar van op. Op de middelbare school bij Engels kregen we een Engelse documentaire over engelse kleuters in de probleemwijken.

Een wees van 12 jaar die van 8 internaten van af was geschopt. Een engels mannetje van 10 die op een terrein een hijskraan even ging besturen. 2 broertjes van 6 en 8 jaar die een ventje van 6 aftuigde. Dat was 30 minuten van de docu.

Ziek! :mad:

Terug
Naar boven