XXL Nutrition

Bende kinderen roostert puppy's boven kampvuur

What the ****.

waren de marshmallows uitverkocht dan?

kinderen of geen kinderen
1 oplossing: doodschoppen :mad:

Haha puppy's roosteren zeg. :roflol: Maar is dit raar dan? Ik weet nog wel toen ik 8/10 jaar was dat ik kuikentjes heb vermoord met stenen, dat was toen erg leuk.

denk dat wij dat niet kunnen voorstelllen wat zich daar afspeelt in de britse getto-sloppenwijken, als tieners elkaar daar al vermoorden.....wat stellen dieren dan eigenlijk voor?

maar het is gewoon verschrikkelijk...nul komma nul mentaliteit!

Dat is het inderdaad. Geen enkel besef wat de waarde van het leven is. Of het nu mensen of dieren zijn. Waar andere kinderen vertederd raken van jong leven, voelen zij de drang om het op sadistische wijze te vernietigen.
Iedere week worden er weer tieners vermoord in London, Manchester etc.
Er is daar een hele losgeslagen onderklasse ontstaan waar totale anarchie heerst. Geen angst om te sterven en al helemaal niet voor de politie.

Zeer radicaal ingrijpen om het gezwel te stoppen daar lijkt me bittere noodzaak. Over hoe in te grijpen kan gediscussierd worden, maar conventionele methodieken hebben het tot op heden alleen nog maar erger gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
die kinderen zijn gewoon ****ed up in hun hoofd. daar kan een opvoeding weinig tot niets aan veranderen.
Dit klopt dus niet. Als je ****ed up bent geworden dan is dat door een gebrek aan - of een foute opvoeding. Ik zie niet in hoe je dit kan doen als je goed opgevoed bent. Die ouders zijn gewoon schuldig IMO.

Haha puppy's roosteren zeg. :roflol: Maar is dit raar dan? Ik weet nog wel toen ik 8/10 jaar was dat ik kuikentjes heb vermoord met stenen, dat was toen erg leuk.
:finger:

Dit klopt dus niet. Als je ****ed up bent geworden dan is dat door een gebrek aan - of een foute opvoeding. Ik zie niet in hoe je dit kan doen als je goed opgevoed bent. Die ouders zijn gewoon schuldig IMO.

behoorlijk kortzichtig standpunt, vraag me eigenlijk af hoeveel je over psycho/sociologie weet?

Ik vind het bs om te zeggen dat ze wel weer uit een Britse achterstandswijk komen, is hetzelfde als dat er in NL altijd weer gezegd wordt:"Het zal wel weer een Marokkaan zijn".
Sure, er komen vaak genoeg van dit soort berichten uit dit soort achterstandswijken, wil niet zeggen dat het geen rijkeluiskinderen hadden kunnen zijn, geflipte mensen heb je in alle rangen.

Terug
Naar boven