Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je es naar Eden Lake kijken, film over zo'n Engelse klootzakjes![]()

denk dat wij dat niet kunnen voorstelllen wat zich daar afspeelt in de britse getto-sloppenwijken, als tieners elkaar daar al vermoorden.....wat stellen dieren dan eigenlijk voor?
maar het is gewoon verschrikkelijk...nul komma nul mentaliteit!
Dit klopt dus niet. Als je ****ed up bent geworden dan is dat door een gebrek aan - of een foute opvoeding. Ik zie niet in hoe je dit kan doen als je goed opgevoed bent. Die ouders zijn gewoon schuldig IMO.die kinderen zijn gewoon ****ed up in hun hoofd. daar kan een opvoeding weinig tot niets aan veranderen.
Haha puppy's roosteren zeg.Maar is dit raar dan? Ik weet nog wel toen ik 8/10 jaar was dat ik kuikentjes heb vermoord met stenen, dat was toen erg leuk.

Dit klopt dus niet. Als je ****ed up bent geworden dan is dat door een gebrek aan - of een foute opvoeding. Ik zie niet in hoe je dit kan doen als je goed opgevoed bent. Die ouders zijn gewoon schuldig IMO.
Ik dacht precies hetzelfde over jou.behoorlijk kortzichtig standpunt, vraag me eigenlijk af hoeveel je over psycho/sociologie weet?