XXL Nutrition

Bende kinderen roostert puppy's boven kampvuur

Zulke venties moeten ze gewoon in een kooi met valse honden gooien! zal ze leren

You got to be kidding :s

Eiwit = Eiwit.

kanker kinderen, kapot maken voordat zij meer kapot maken.

kan nooit wat goeds uit komen, laten we met een groepje dbb'ers die kinderen gaan schoppen en dan op de bbq leggen. facking zieke geesten...

Ik ben nog misselijk van het filmpje waarin twee Russen een kat in een kooi propten, met benzine overgoten en roosterden... ik kan wel gaan schelden, maar dat heeft weinig zin. Al wat je hierover kunt zeggen, is al gezegd. Debiliteit ten top... ziek in de kop, tik in de zender, en meer van dat. En zou ik hun poten breken? Dat zou ik willen, maar ik wil me ook niet tot hun niveau verlagen, zo'n pacifist ben ik dan ook weer. Rot boeddhisme dat me beïnvloedt heeft...

Zal ik het filmpje waarin Venozolanen vissen met levende kittens als aas maar niet posten.

Ik kijk er niet raar van op. Op de middelbare school bij Engels kregen we een Engelse documentaire over engelse kleuters in de probleemwijken.

Een wees van 12 jaar die van 8 internaten van af was geschopt. Een engels mannetje van 10 die op een terrein een hijskraan even ging besturen. 2 broertjes van 6 en 8 jaar die een ventje van 6 aftuigde. Dat was 30 minuten van de docu.
Yep schering en inslag, laatst stond in de krant over een kind van 6 of 7, als ik het goed heb in South Yorkshire kan het ff niet zo snel vinden, die had mede kleuters aangerand en met stokjes in de geslachtsdelen lopen prikken. :rolleyes:
Wil niet zeggen dat het alleen in probleemwijken voorkomt in Birmingham heb je ook wijken bijv. Gun Quarter(waar ik vlakbij woon) waar je kindjes van een jaar of 8/9 sigaretten ziet roken en mensen provoceren in groepjes.
Ouders werken vaak de hele dag en kinderen hangen gewoon rond op straat.

ziekelijk, die kinderen ze ook aan het spit boven een kampvuur moeten hangen, voor ze ouder worden en seriemoordenaars zijn.

vrij ziek idd

Ik lees al niet elke dag de krant meer, kijk niet elke dag meer naar het journaal.
Kop in het zand steken, waarom zou je je elke keer weer opwinden over het zoveelste krankzinnige bericht?

Of het wordt allemaal uitvergroot, of dit soort misselijkmakende praktijken is van alle tijden.Feit blijft dat ik er helemaal strontziek van wordt van dit soort berichten.

wow man ! zieke boel !!

Zoals EricR al zei zal het hier gaan over kinderen uit troosteloze wijken waar werkloosheid en armoede troef is en waar ook de hooligans vandaan komen. The scum of the earth dus.

ja watte!,ziekelijk

Heb dit nog nooit gezegd, maar dit soort volk ongeacht leeftijd mag dood.

oog om oog

roestige spit door hun reet stampen en dan boven kampvuurtjes houden maar net dat ze niet dood gaan, lekker levend laten ontbinden met 3e graads brandwonden.

denk dat wij dat niet kunnen voorstelllen wat zich daar afspeelt in de britse getto-sloppenwijken, als tieners elkaar daar al vermoorden.....wat stellen dieren dan eigenlijk voor?

maar het is gewoon verschrikkelijk...nul komma nul mentaliteit!

Terug
Naar boven