MikeJoshua
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog misselijk van het filmpje waarin twee Russen een kat in een kooi propten, met benzine overgoten en roosterden... ik kan wel gaan schelden, maar dat heeft weinig zin. Al wat je hierover kunt zeggen, is al gezegd. Debiliteit ten top... ziek in de kop, tik in de zender, en meer van dat. En zou ik hun poten breken? Dat zou ik willen, maar ik wil me ook niet tot hun niveau verlagen, zo'n pacifist ben ik dan ook weer. Rot boeddhisme dat me beïnvloedt heeft...
Zal ik het filmpje waarin Venozolanen vissen met levende kittens als aas maar niet posten.
Yep schering en inslag, laatst stond in de krant over een kind van 6 of 7, als ik het goed heb in South Yorkshire kan het ff niet zo snel vinden, die had mede kleuters aangerand en met stokjes in de geslachtsdelen lopen prikken.Ik kijk er niet raar van op. Op de middelbare school bij Engels kregen we een Engelse documentaire over engelse kleuters in de probleemwijken.
Een wees van 12 jaar die van 8 internaten van af was geschopt. Een engels mannetje van 10 die op een terrein een hijskraan even ging besturen. 2 broertjes van 6 en 8 jaar die een ventje van 6 aftuigde. Dat was 30 minuten van de docu.

hoe erg het ook is, ik schoot in de lach door het lezen van de topic-titel.. dit is TE ziek voor woorden.