midg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Hoi,
Wat is jullie mening over het gebruik van programma's als Starting Strength, ICF, Stronglifts, Smolov, etc. De meeste bodybuilding workouts hebben al bewezen goede resultaten te leveren. Zou het voor progressie beter zijn om bestaande programma's te volgen of om zelf een schema in elkaar te knutselen? Ik hanteer zelf onderstaand schema, maar dit is gewoon zelf in elkaar gezet met voor iedere spiergroep een oefening (alles 3x8-10, behalve deadlift, deze 5x5). Ben benieuwd of jullie alleen maar bestaande programma's volgen. Zit namelijk te twijfelen of ik op die manier een betere progressie zou kunnen halen, omdat die programma's al "bewezen" zijn.
A
- Barbell squat
- Barbell bench press
- Weighted pull ups
- Barbell standing military press
- Barbell curl
- Hanging leg raise
B
- Deadlift
- Cable seated row
- Barbell incline bench press
- Barbell upright row
- Barbell close grip bench press
- Cable crunch
C
- Barbell paused squat
- Chin up
- Dumbbell bench press
- Dumbbell shrug
- Calf press on leg press
- Seated leg curl
- Cable wood chops
Wat is jullie mening over het gebruik van programma's als Starting Strength, ICF, Stronglifts, Smolov, etc. De meeste bodybuilding workouts hebben al bewezen goede resultaten te leveren. Zou het voor progressie beter zijn om bestaande programma's te volgen of om zelf een schema in elkaar te knutselen? Ik hanteer zelf onderstaand schema, maar dit is gewoon zelf in elkaar gezet met voor iedere spiergroep een oefening (alles 3x8-10, behalve deadlift, deze 5x5). Ben benieuwd of jullie alleen maar bestaande programma's volgen. Zit namelijk te twijfelen of ik op die manier een betere progressie zou kunnen halen, omdat die programma's al "bewezen" zijn.
A
- Barbell squat
- Barbell bench press
- Weighted pull ups
- Barbell standing military press
- Barbell curl
- Hanging leg raise
B
- Deadlift
- Cable seated row
- Barbell incline bench press
- Barbell upright row