XXL Nutrition

beste BF voor Winstrol only?

Dumbbell

Advanced Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
103kg
ga binnenkort een kuurtje Winstrol doen van 6 weken 60 mg.
ben er nog niet helemaal uit of ik 3 x 20 doe of 2 x 30 mg p/d.

ben nu aan het bulken maar vraag me af wat beste bf is om een winny kuur te beginnen.

ben van 91 kg 14% naar 95 ?% gegaan
182 cm

3x20

Wat verwacht je van de winny kuur, en wat is je doel ?

BF zo laag mogelijk houden..

Denk niet dat je 3 kg in gewicht kunt aankomen en ook nog onder de 14% uit kan komen.
Je zit nu in de bulk en ga je vaak ook in vetp. omhoog.

• Topic Starter Topic Starter
Denk niet dat je 3 kg in gewicht kunt aankomen en ook nog onder de 14% uit kan komen.
Je zit nu in de bulk en ga je vaak ook in vetp. omhoog.

ja zit nu in bulk maar stop ik mee als ik op 96 kg zit.
dan ook weer ff vet meten.

4 weken geleden op 91 kg en 14 % dus lijkt me geen probleem daar onder tekomen

waarom is 3 kg niet haalbaar denk je?

waarom niet eerst cutten tot 10% of wat eronder?

ja zit nu in bulk maar stop ik mee als ik op 96 kg zit.
dan ook weer ff vet meten.

4 weken geleden op 91 kg en 14 % dus lijkt me geen probleem daar onder tekomen

waarom is 3 kg niet haalbaar denk je?

Je wil vetp. verlagen en nog 3 kg aankomen. dat red je niet met winny alleen.

Je wil vetp. verlagen en nog 3 kg aankomen. dat red je niet met winny alleen.

weet je wat het is...sommige mensen zeggen dat ze zogenaamd Niks verwachtte en zijn ''dolgelukkig'' met 2 kg
als je er niks van verwacht waarom doe je het dan?? denk ik dan.
dus ik verwacht er wel wat van en ik ga me best er voor doen. :D

zit nu in bulk daarom iets verhoogt BF. heb niet gemeten hoeveel.
als ik met de winny begin stop ik de bulk dus zal mijn BF automatisch al
omlaag gaan + dan nog de winny die het ook omlaag zal helpen toch?.

iemand nog tips op welk BF te beginnen met de kuur?

Laatst bewerkt:
Winstrol zorgt niet voor vetverbranding...

Indirect toch wel? Anywayz, als je lichtjes cut zou je je spiermassa moeten behouden, als je geluk hebt zelfs wat winnen..maar verwacht geen wonderen!

Indirect toch wel? Anywayz, als je lichtjes cut zou je je spiermassa moeten behouden, als je geluk hebt zelfs wat winnen..maar verwacht geen wonderen!

ja ik meende ook dat je er droger van wordt.

ik verwacht geen wonderen maar ik verwacht zeker wel wat:rolleyes:

ga binnenkort een kuurtje Winstrol doen van 6 weken 60 mg.
ben er nog niet helemaal uit of ik 3 x 20 doe of 2 x 30 mg p/d.

ben nu aan het bulken maar vraag me af wat beste bf is om een winny kuur te beginnen.

ben van 91 kg 14% naar 95 ?% gegaan
182 cm

Er is geen beste BF voor, het is wat je met stana/winny wil bereiken.

ik lees dat je nu bulkt, je kunt aan het eind van je bulk gaan beginnen en dan zul je wat zakken in je vet en je massa iets meer behouden meer niet, je kunt niet aankomen en zakken in je vet door stanazolol only.

ik lees dat je nu bulkt, je kunt aan het eind van je bulk gaan beginnen en dan zul je wat zakken in je vet en je massa iets meer behouden meer niet, je kunt niet aankomen en zakken in je vet door stanazolol only.

Snap dat er geen beste bf is.
Bedoel eigelijk voor mijn doel. Wil na de kuur onder 14% uitkomen.

Als je op 20% uitkomt, zal dat moeilijker gaan, dan wanneer je na je bulk op 17% uitkomt..

Dus als je niet al te hoog uitkomt, zal je voor een paar procentjes vet verlies wel bijna al je spiermassa kunnen behouden met winny.
Dosering hoeft dan niet eens zo gek hoog, 30/40MG per dag zal voldoende zijn.

Dit

Als je op 20% uitkomt, zal dat moeilijker gaan, dan wanneer je na je bulk op 17% uitkomt..

Dus als je niet al te hoog uitkomt, zal je voor een paar procentjes vet verlies wel bijna al je spiermassa kunnen behouden met winny.
Dosering hoeft dan niet eens zo gek hoog, 30/40MG per dag zal voldoende zijn.

Heb al 3 potjes besteld. Ga voor 60 mg pd. Weet alleen nog steeds niet wat ik doe 2x 30 innemen of 3x20

De ene zegt 2 x 30 ga je meer gainen maar 3 x20 beter voor lever

60mg ed oral is veel te veel man. Als je wil dat je lever kapot gaat, ga je gang.

Begin met 40 mg ed, max 50mg. Daarnaast zou ik het ook NOOIT gebruiken in de bulk. Het heeft totaal geen zin. Waarom niet? Omdat je in de bulk vet aankomt. Waardoor Winstrol zijn effectiviteit nihil is; namelijk je spieren harder maken en vocht onttrekken waardoor spieren beter zichtbaar worden.

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je 'sterker' wordt in de bulk. Maar neem dan creatine ofzo.

Als ik jou was zou ik eens goed researchen. Want ik proef dat je er nog weinig vanaf weet. Met 14% is het onbegonnen werk, al helemaal in de bulk. Nee, als ik jou was zou ik die pillen direct retourneren. Je gaat een harde les krijgen anders.

60mg ed oral is veel te veel man. Als je wil dat je lever kapot gaat, ga je gang.

Begin met 40 mg ed, max 50mg. Daarnaast zou ik het ook NOOIT gebruiken in de bulk. Het heeft totaal geen zin. Waarom niet? Omdat je in de bulk vet aankomt. Waardoor Winstrol zijn effectiviteit nihil is; namelijk je spieren harder maken en vocht onttrekken waardoor spieren beter zichtbaar worden.

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je 'sterker' wordt in de bulk. Maar neem dan creatine ofzo.

Als ik jou was zou ik eens goed researchen. Want ik proef dat je er nog weinig vanaf weet. Met 14% is het onbegonnen werk, al helemaal in de bulk. Nee, als ik jou was zou ik die pillen direct retourneren. Je gaat een harde les krijgen anders.

pffff je overdrijft het allemaal wel een beetje hoor no offence. Heb wel 60 mg winny kuren gedaan (kickstart) nooit ergens last van gehad kwa sides. Keverwaardes na kuur ook zo weer normaal.

Terug
Naar boven