MuscleMeat

beste BF voor Winstrol only?

Dat het bij jou goed is gegaan, betekent niet dat het niet fout kan gaan. En ik bedoel niet dat je dood gaat aan winny 60mg. Maar dat je lichaam echt een opdonder ervan krijgt en dit is niet direct merkbaar.

Iedereen moet doen met zijn eigen lichaam, maar ik vind het wel belangrijk om mensen op de negatieve effecten aan te wijzen. Winstrol is geen snoepje.

Dat het bij jou goed is gegaan, betekent niet dat het niet fout kan gaan. En ik bedoel niet dat je dood gaat aan winny 60mg. Maar dat je lichaam echt een opdonder ervan krijgt en dit is niet direct merkbaar.

Iedereen moet doen met zijn eigen lichaam, maar ik vind het wel belangrijk om mensen op de negatieve effecten aan te wijzen. Winstrol is geen snoepje.
Als je op lage dosering winny gaat dan zal je haast geen vorderingen maken,
dan kan je beter de lyquid versie van winny gaan gebruiken. Daarom is het geadviseerd om min. 50MG te gaan gebruiken, als je eronder gaat zitten heeft het helemaal geen zin. De enige neveneffecten die ik heb gehad van winny is problemen met mijn gewrichten, maar wanneer je genoeg water drinkt per dag met daarbij toegevoegde glucosamine aan uw voedingsschemadan heb je vaak geen last van neveneffecten maar dat hangt ook af van persoon tot persoon:).

3kg spiermassa overhouden van een winny only kuur, lijkt me toch geen onmogelijke opgaven?

TS zit nu in bulk en op zeg maar 17-20%, en wil 3kg aankomen in gewicht en zijn vetp. onder de 14% brengen.

• Topic Starter Topic Starter
60mg ed oral is veel te veel man. Als je wil dat je lever kapot gaat, ga je gang.

Begin met 40 mg ed, max 50mg. Daarnaast zou ik het ook NOOIT gebruiken in de bulk. Het heeft totaal geen zin. Waarom niet? Omdat je in de bulk vet aankomt. Waardoor Winstrol zijn effectiviteit nihil is; namelijk je spieren harder maken en vocht onttrekken waardoor spieren beter zichtbaar worden.

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je 'sterker' wordt in de bulk. Maar neem dan creatine ofzo.

Als ik jou was zou ik eens goed researchen. Want ik proef dat je er nog weinig vanaf weet. Met 14% is het onbegonnen werk, al helemaal in de bulk. Nee, als ik jou was zou ik die pillen direct retourneren. Je gaat een harde les krijgen anders.

Als je even terug leest zie je dat ik voor dat ik begin stop met bulk
En misschien zelfs bf iets oplaag voor ik begin.
Wil namelijk op 12/13 uitkomen na de kuur en weet nog niet wat me bf op dit moment is.

En hoezo is 60 veel te veel?? Deze hoeveelheid is vrij gebruikelijk

Ik citeer jou: "als ik met de winny begin stop ik de bulk dus zal mijn BF automatisch al
omlaag gaan + dan nog de winny die het ook omlaag zal helpen toch?."

Het is heel simpel: Van Winstrol ga je niet lager in BF zitten. Dat doe je door cardio en een cut-voedingsschema. Het enige wat Winstrol in jouw geval zal doen: krachttoename/behoud kracht na je bulk en spiermassa behoud.

Daarnaast heb je je BF nog niet (accuraat) gemeten. Dit zijn dingen die je ALTIJD moet doen voordat je aan een Winstrol-kuur begint. Het zal je niet droger maken omdat je -als ik je schatting overneem- 14% hebt. Dat is gewoonweg te hoog.

Daarom zei ik tegen je, en dat is goed bedoelt, dat je eerst goed moet researchen voordat je aan het kuren slaat. Want, naar mijn mening weet je het allemaal niet zo goed wat je precies wil en wat Winstrol met je zal doen.

En voor de record, 60 mg oral is niet de normale dosis. Ik kan je zo 5 links geven (zo niet meer), waar de meeste 40 a 50mg nemen oral.

Ik zal het hierbij laten, doe wat je ermee wilt. :) en ik wens je uiteraard succes.

Terug
Naar boven