MuscleMeat

Beste chocoladereep voor junkdag!

• Topic Starter Topic Starter
in everberg(?) of zo is toch een engelse winkel, daar vind je tal van producten van dat merk, mss ook die bar.

Ik vrees dat ze dat daar niet hebben. Op de website van cadbury engeland komt deze reep niet voor. Deze wordt denk ik alleen in canada geproduceerd.

cote dor melk chocolade en witte chocolade met rijst crisps :lick:

Zelf ben ik nogal dol op melkchocolade met kleine stukjes hazelnoot, zwarte chocolade met advocaatvulling, zeevruchten (wit/melk met pralinévulling), double lait (allen van Côte d' Or). Ook snickers at ik vroeger graag. Ik eet die dingen wel héél erg zelden, kan me niet herinneren wanneer ik het laatst chocolade at.

wat een snoepers hier :D

God, ik eet zelfs op mijn junkdag nog geen chocola:D
Stelletje snoepkezen.

Ziet er wel lekker uit zeg. Laatste keer dat ik iets dergelijks heb gegeten was een uitgehongerde situatie 2 maanden terug. Kreeg ik een Snickers chuncky (ofzoiets met pindakaas) voor me neus gedrukt van een maat. Die zijn echt wel lekker. :lick:

P.S: Ik bespeur vijandigheid. Doe is ff gezellig!:D

Hmz...ik haalde mn chocoladerepen altijd @ tnhc.
Genoeg keuze, maar die van Oh Yeah zijn toch wel über-geil! :p

Ben niet boos. Jouw mag ik wel. Maar trek niet te snel conclusies, is het enige wat ik zeg.
Er zijn andere gasten op het forum die constant etteren, dat is anders. Een daarvan noemt zichzelf ook een lekkernij, noem geen namen.

Je bent gewoon boos dat ik je self pro claimed artsen status in twijfel trek. Terwijl het overduidelijk is dat je maar een rol speelt (slechte ook nog).

• Topic Starter Topic Starter
Je bent gewoon boos dat ik je self pro claimed artsen status in twijfel trek. Terwijl het overduidelijk is dat je maar een rol speelt (slechte ook nog).

Laat ik dit voorop stellen, jij bent de reden dat ik geen appeltaarten meer verorber omdat het rare associaties bij me oproept. :o En je mag denken wat je denkt, ik sta wel mooi ingeschreven in het BIG register en kan elk medicijn voorschrijven die ik wil, dat kan je niet zeggen van de meesten hier. :p:D:D
Nu weer ontopic voordat deze ook nog eens wordt verdoet door deze kaneeloverdosed appelmisbaksel.

Stickin feathers up your but does not make you a chicken.

LEKKER JOH CHOCOLAAH!!! IK HOU VAN KINDERSURPRISE!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven