- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste: chlorella
en slechste: de rest van de supplementen
Chlorella is een supp wat de reactie van antilichamen op het griepvirus versterkt, ik denk dat dit topic ging over supplementen die spiergroei, vetverbranding e.d. stimuleren.
halfgare, zoek eerst is op wat het is, wist ik trouwens geen eens dat 't dat deed wat je net zei. Maar goed, chlorella bevat ook bordevol vitamines en mineralen en chlorophyl, 100% natuurlijk en die multivitamines is het maar een raadsel of de opname wel optimaal is waar ik bij chlorella van overtuigd ben, je voelt je gewoon fitter en energieker waardoor je ook sterker bent en dus waarschijnlijk ook spiergroei.

beste : xpand , extendavol ,iso -stack 10,monster maxxx
slechtste : viraloid , twinlab gainers fuell ,hmb van twinlab
ik reken eiwit,gainer,dextro,vetzuren etc ook niet mee dan kom ik
goed van beste naar iets minder goed
- magnesium balans [magnesium + calcium]
- CEE
- kre-alkalyn
- multivit/min
slecht van slechttste naar iets minder slecht
- green thea fat burner
- fat burner van universal
- creatine
merken jullie echt wat van multivitaminen?
en van extra magnesium/calcium/zink?
of van visolie?
daar merk je toch niet echt duidelijk iets van?
Ik heb nog geen beste supplement gehad, wel een slechtste; creatine, werkt niet bij mij.
Van magnesium merk ik zeker wat. Het helpt prima tegen kramp en opgepompte spieren die niet meer willen ontspannen als je slapen wil. Rond de 30 % van de mensen krijgt met voeding te weinig binnen terwijl we massaal vit c bijslikken en magnesium niet. Echter magnesium als magnesiumoxide, is goedkoopst, word het nauwelijks door het lichaam opgenomen. Als -chelaat dwz verbonden aan een aminozuur is de opname wel goed. Ik hoor trouwens meer van magnesium bij duursporters als bij bodybuilders, zou kunnen dat je daarom niks merkt. Calsium en zink krijg ik voldoende binnen met voeding, en eerder teveel kalk dan te weinig. Een calsium overdaad kan zelfs een tekort aan magnesium veroorzaken.