Fitness Seller

Beste fatburner

Ik heb t idee dat ripped van bf wel werkt. Perfect burn daarentegen niet. (voor mij).

Die shit heb je niet nodig.

Mij lijkt de 24h fatburner wel wat van b&f...

24h fatburn van body&fit voelt goed. Geen pijn in buik etc zoals ik met ripped had.

of het werkt.. geen idee 2e week

Efedrine + Cafeïne

Ik ga morgen beginnen met L-Carnitine (Transform van B&F). Schijnt ook te werken... ben benieuwd!

Waarom fatburners kopen en je geld vernken.
300-400 kcals onder je behoefte +een goede cardio = best fatburner eu

fatburners zijn over het algemeen niet nodig als je goed eet en traint. Maar deze heeft mij wel geholpen toen de tijd. 5 kilo vet gedaald met 1 potje en geen cardio..

[Link niet meer beschikbaar]

Perfect burn van b&f is alleen cafeïne en groene thee extract ik slik er altijd 1 voor de training ipv pwo

enige wat ik van ripped merkte was dat ik de komende 5 a 6 uur na inname goed misselijk werd buikpijn hoofdpijn etc.

Ephedrine + caffeine...al dat andere is pure overpriced onzin wat niet eens een beetje in de buurt komt.

Al die troep werkt niet. Zoiets is marketing, ga gewoon goed eten en trainen, oja en doorzettingsvermogen.

!!!

HIIT is ook een prima fatburner ;)

Vind de 24h fat burner van B&F ook prima werken tijdens m'n cut, heb er tot nu toe goede resultaten mee gehaald. Denk dat je het beste zelf moet uitvinden wat het beste bij jou werkt.

Terug
Naar boven