XXL Nutrition

Beste fysiek ooit imo

maar wat ik dan niet snap, waarom heb de olympia dan van die k*tbelichting? de iron man heb daarin tegen wel weer een hele goede belichting...en bb is een ilusie? ga maar s naast zo'n gast staan in zijn hoogtij dagen ;)

Wat een asociale rug had die gast ook. :D

Allemaal komen ze heel dicht in de buurt bij het perfecte fysiek..maar de enige die echt alles perfect had was Flex Wheeler ;)

Allemaal komen ze heel dicht in de buurt bij het perfecte fysiek..maar de enige die echt alles perfect had was Flex Wheeler ;)

Flex was niet mooier dan Kevin imo. Kevin had op het oog een ruigere fysiek maar toch de lijnen.
Flex was misschien symetrisch en proportioneel erg mooi, maar niet zo mooi als Kevin:D

ik zou echt meteen met levrone ruilen als ik kon :D

super fysiek veel bewondering voor hem ;)

Flex was niet mooier dan Kevin imo. Kevin had op het oog een ruigere fysiek maar toch de lijnen.
Flex was misschien symetrisch en proportioneel erg mooi, maar niet zo mooi als Kevin:D

Dat is in jou ogen ja...iedereen heeft zo zijn eigen mening hierover ;)
Ik vind Flex gewoon de beste bb´er...misschien was Kevin ruiger, Flex was (bijna) altijd in een nog betere shape en had overall gewoon een beter fysiek. Waar Kevin minpunten had, had Flex pluspunten. Denk aan een gepiekte biceps die Kevin niet had, een nog mooier gevormde midsecte, diepere seperaties, betere symmetrie, meer atletisch etc etc.

Laatst bewerkt:
Dat is in jou ogen ja...iedereen heeft zo zijn eigen mening hierover ;)
Ik vind Flex gewoon de beste bb´er...misschien was Kevin ruiger, Flex was (bijna) altijd in een nog betere shape en had overall gewoon een beter fysiek. Waar Kevin minpunten had, had Flex pluspunten. Denk aan een gepiekte biceps die Kevin niet had, een nog mooier gevormde midsecte, diepere seperaties, betere symmetrie, meer atletisch etc etc.

Flex had juist ook vaak het probleem dat zijn conditie niet top was.
Kevin had op het einde last dat zijn benen eigenlijk niet top meer waren, maar flex heeft dit altijd wel gehad.
Flex is net als Phil vrij smal kwa torso (zijn bones zijn lichter). Hierdoor vallen zijn mooie spierbuiken (armen) erg goed op.
Had ook idd meer piek als Kevin, maar ook niet zoals Ronnie ze had. Maar de Piek van Kevin was niet zo slecht, al valt die minder op bij sommige poses;)
Kevin_Levrone_photo62.jpg

Maar Flex zijn rug is altijd vrij smal geweest en zijn chest ook vrij compact.
Midsectie van Kevin vind ik persoonlijk mooier dan die van Flex, maar dit is smaak).
2s0ln50.jpg

En juist zijn seperaties op met name de benen waren bij Flex vaak wat minder. Meer atletisch? We hebben het over BB, niet over hardlopers;)

Daarom heet het ook persoonlijk voorkeur Richard :D En flex was toch echt een bb'er haha.

Maargoed...het zijn beide mn 2 ''favorieten'' (op Arnold na dan). Kevin zn fysiek was ook gewoon van een andere wereld.

Flex is idd een bodyuilder... En niet "fitness" zoals de V man ooit beweerde. Voor de rest lijkt Richard me een relaxte gast. :D

Arnold is mijn favoriet, deze man is en blijft een legende. Flex staat op een nette 2de plaats. Wat een symmetrie, dat is niet normaal meer. Lijkt zo weggelopen te zijn uit een comic book. Kevin had zeker ook een geweldig fysiek, dat zou zelfs een blinde vink nog kunnen waarnemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven