MuscleMeat

Beste gain kuur voor gevoellige gyno!

Neem aan dat je nolva niet preventief aanraad?

Zou niet nodig moeten zijn, gewoon alert zijn op de oestrogeen sides en nemen zodra je het merkte.

Maar beter dan preventief een AI mee laten lopen en zonder het door te hebben je oestrogeen veel te ver naar benendenhalen

Je hoeft niet te cutten mer roids als je nog niet eens kuurt, ga gewoon natty naar 10% en dan kuren ik zou test pakken met winstrol kun je cutten of cleanbulken kans op gyno zeer klein ik krijg bij 500mg test gyno symptomen bij 400mg geen dus zoek eerst je dosis op wanneer jij er last van krijgt hier zul je veel van leren en pak er in eerste instantie geen ander compound bij want die kan dit proces beinvloeden.

Zou niet nodig moeten zijn, gewoon alert zijn op de oestrogeen sides en nemen zodra je het merkte.

Maar beter dan preventief een AI mee laten lopen en zonder het door te hebben je oestrogeen veel te ver naar benendenhalen
Nee klopt, maar iemand die preventief nolva zou nemen is wel knettergek.

Ik ben ook erg gevoelig voor gyno en mijn ervaring is dat als je de mast hoger zet dan de test ik er geen last van heb. Gyno wat ik had is zelfs verdwenen...

Volgens mij hebben meer mensen dit ervaren zover ik gelezen heb op het forum.. ?

Mijn eerste kuur was test/dbol maar ben halverwege gestopt
ik heb precies hetzelfde gehad met deze kuur. mijn laatste kuur was low test high primo en totaal geen puffy nipples/ meer.
dus naast de Test, Mast of primo toevoegen en hoger doseren raad ik aan.

ik heb precies hetzelfde gehad met deze kuur. mijn laatste kuur was low test high primo en totaal geen puffy nipples/ meer.
dus naast de Test, Mast of primo toevoegen en hoger doseren raad ik aan.
Wat heb je aan gains gepakt dan met deze kuur?

Terug
Naar boven