Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil over een tijdje een licht kuurtje binnen.. Ik train 2 jaar ongeveer en schiet nu niet egt op.. wil effe power over me dooie momenten heen.. Wie kan me advereren.??
Ik wil over een tijdje een licht kuurtje binnen.. Ik train 2 jaar ongeveer en schiet nu niet egt op.. wil effe power over me dooie momenten heen.. Wie kan me advereren.??
En ga na dat lezen maar eens goed nadenken om je training en waarschijnlijk ook je voeding goed aan te pakken. AAS is geen shortcut om even snel over een plateau heen te komen, of je moet echt al tegen je genetische max aan zitten. Maar goed zelfs dan nog zijn er andere manieren, alleen zal zo iemand meestal ook genoeg weten van goed trainen en goed eten.
Ja ja, de zomer komt erweer aan en half Nederland wordt zich opeens bewust van zijn of haar afgezakte lichaam... Quote van Rob, truer words are never spoken.