XXL Nutrition

Beste kwaliteit whey + creatine

Zookey

Cool Novice
Waardering
0
Mijn potten Syntrax Nectar zijn op. Ik had 3 potten gekocht voor 100 euro. Ik wil graag eens wat anders proberen. Maar ik moet denk ik wel weer een Isolaat hebben aangezien dit het beste is.

Ik train nu een half jaar en wil nu voor het eerst ook aan de creatine. Zit er nog verschil in kwaliteit CEE? Ik moet denk ik sowieso Ester hebben aangezien dit het beste is.

Alvast bedankt voor je reactie :cool:

En waarom is CEE volgens jou het beste?? Je kunt net zo goed met een mono beginnen

• Topic Starter Topic Starter
En waarom is CEE volgens jou het beste?? Je kunt net zo goed met een mono beginnen
Ik denk alleen dat dat het beste is, maar ik weet niks zeker. Zit er nog verschil in de mono creatine's? Of kan ik hier het beste de goedkoopste kiezen?

Gewoon de CEE nemen. De monohydraat is overrated.

BSN
No-explode pakket
vrij duur maar ook kwaliteit

Omdat mono teveel verlies heeft en een transporter nodig heeft wil het op de goede plekken terechtkomen.

Mijn potten Syntrax Nectar zijn op. Ik had 3 potten gekocht voor 100 euro. Ik wil graag eens wat anders proberen. Maar ik moet denk ik wel weer een Isolaat hebben aangezien dit het beste is.

Waarom vind je isolaat het beste?

Ik denk als je bedoelt met "het is het beste" omdat het sneller is dan concentraat...
Ja, maar dan is er nog een betere in dat opzicht en dat is hydrolisaat, duurder maar ook sneller qua piek in het bloed.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom vind je isolaat het beste?

Ik denk als je bedoelt met "het is het beste" omdat het sneller is dan concentraat...
Ja, maar dan is er nog een betere in dat opzicht en dat is hydrolisaat, duurder maar ook sneller qua piek in het bloed.

Zoals eigenlijk iedereen wil ik het beste voor de opbouw van spiermassa.

Mijn gewoonte is om bij het ontbijt 15gr wei te nemen, voor het trainen 15gr wei en 30gr dextrose en hetzelde na de training.

Terug
Naar boven