AndroidHealthClinic

Beste low kcal sauzen

Zero jack bbq saus 👌🏻

Tijdens het cutten wil je natuurlijk netjes binnen de kcal blijven. Ik vind het jammer om dan veel kcal te spenderen aan saus.
Misschien een gekke vraag, maar hoe kom je aan je goede vetten?
Naast vis, noten en zaden gebruik ik saus juist als middel om voldoende goede vetten binnen te krijgen tijdens m'n cut.

• Topic Starter Topic Starter
Naast vis, noten en zaden gebruik ik saus juist als middel om voldoende goede vetten binnen te krijgen tijdens m'n cut.
Misschien is dat wel een goede manier inderdaad. Zelf eet ik dan kaas, ga ik mijn kip bakken in olijfolie i.p.v. airfryer of eieren eten. Als ik mijn lowcarb logboek bekijk zie ik dat ik vaak noten at zoals je zegt. Ook at ik vaak Bifi maar daar is niets gezond aan ga ik vanuit haha.

Misschien is dat wel een goede manier inderdaad. Zelf eet ik dan kaas, ga ik mijn kip bakken in olijfolie i.p.v. airfryer of eieren eten. Als ik mijn lowcarb logboek bekijk zie ik dat ik vaak noten at zoals je zegt. Ook at ik vaak Bifi maar daar is niets gezond aan ga ik vanuit haha.
Kaas is doorgaans geen goede keuze qua vetten geloof ik, maar wel een van de weinige bronnen voor je vitamine K2. Daarom eet ik iedere dag kaas.

Ik gooi 3 grote eetlepels olijfolie door mijn ontbijt (brinta, melk en whey en daarbij dus 3 eetlepels olijfolie)

Flavor powder door de kwark ❤️

Ben het niet eens met de mening dat sausen de smaken van een gerecht positief beïnvloeden.
Ik saus niets, hou niet van gekruid eten etc.

Wil je de smaak en kleurstoffen er ook bij vermelden, en de invloed hiervan op de hormoonhuishouding?
Jij eet kip zonder kruiden of saus? Verklaard wel het één en ander.

Persoonlijke favorieten:

Remia fritessaus zero
Smaken BBQ en Teriyaki van XXL Nutrition
De sweet chili van de action

Voor een romige saus voor op een "luxe" sandwich/broodje hamburger meng ik de Remia zero met de BBQ saus van XXL. Die doet het ook goed bij de barbeque trouwens

Terug
Naar boven