- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja, een bumpersticker is niet echt duidelijkJe zou bijna zeggen, voer voor je hoedenplank, dit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, een bumpersticker is niet echt duidelijkJe zou bijna zeggen, voer voor je hoedenplank, dit.
Misschien een gekke vraag, maar hoe kom je aan je goede vetten?Tijdens het cutten wil je natuurlijk netjes binnen de kcal blijven. Ik vind het jammer om dan veel kcal te spenderen aan saus.
Olie, cacaomassa, eieren, pindakaas, cashewboter, amandelboter etceteraMisschien een gekke vraag, maar hoe kom je aan je goede vetten?
Naast vis, noten en zaden gebruik ik saus juist als middel om voldoende goede vetten binnen te krijgen tijdens m'n cut.
Misschien is dat wel een goede manier inderdaad. Zelf eet ik dan kaas, ga ik mijn kip bakken in olijfolie i.p.v. airfryer of eieren eten. Als ik mijn lowcarb logboek bekijk zie ik dat ik vaak noten at zoals je zegt. Ook at ik vaak Bifi maar daar is niets gezond aan ga ik vanuit haha.Misschien een gekke vraag, maar hoe kom je aan je goede vetten?
Naast vis, noten en zaden gebruik ik saus juist als middel om voldoende goede vetten binnen te krijgen tijdens m'n cut.
Wanneer heb je die voor het laatst gekocht? En vooral waar? Ik kan ze niet meer vinden.
Vorige week bij de PlusWanneer heb je die voor het laatst gekocht? En vooral waar? Ik kan ze niet meer vinden.
Eieren.. goeie! En cacao.. daar ga ik de komende tijd echt even wat mee doen!Olie, cacaomassa, eieren, pindakaas, cashewboter, amandelboter etcetera
Kaas is doorgaans geen goede keuze qua vetten geloof ik, maar wel een van de weinige bronnen voor je vitamine K2. Daarom eet ik iedere dag kaas.Misschien is dat wel een goede manier inderdaad. Zelf eet ik dan kaas, ga ik mijn kip bakken in olijfolie i.p.v. airfryer of eieren eten. Als ik mijn lowcarb logboek bekijk zie ik dat ik vaak noten at zoals je zegt. Ook at ik vaak Bifi maar daar is niets gezond aan ga ik vanuit haha.
Ik gooi 3 grote eetlepels olijfolie door mijn ontbijt (brinta, melk en whey en daarbij dus 3 eetlepels olijfolie)Misschien een gekke vraag, maar hoe kom je aan je goede vetten?
Thnx! En wat deed je ook alweer samen met cacao door je kwark? Was dat niet kokos?Ik gooi 3 grote eetlepels olijfolie door mijn ontbijt (brinta, melk en whey en daarbij dus 3 eetlepels olijfolie)
Nee ik neem geen kokos, kaneel wel.Thnx! En wat deed je ook alweer samen met cacao door je kwark? Was dat niet kokos?
Oooh ja, dat vergeet ik steeds. Er zijn ook "drops" als ik me niet vergis.
Kaneel of koek kruiden of speculaas kruiden of alle 3.Thnx! En wat deed je ook alweer samen met cacao door je kwark? Was dat niet kokos?
Oploskoffie doe ik regelmatig door de havermout, met kaneel. Echt lekker.Kaneel of koek kruiden of speculaas kruiden of alle 3.
Ook lekker...oploskoffie met kaneel oid.
Ik heb het opgeslagenKaneel of koek kruiden of speculaas kruiden of alle 3.
Ook lekker...oploskoffie met kaneel oid.

Jij eet kip zonder kruiden of saus? Verklaard wel het één en ander.Ben het niet eens met de mening dat sausen de smaken van een gerecht positief beïnvloeden.
Ik saus niets, hou niet van gekruid eten etc.
Wil je de smaak en kleurstoffen er ook bij vermelden, en de invloed hiervan op de hormoonhuishouding?