MuscleMeat

Beste natuurlijke verbranding van vet

regelmatig eten, low carb, high protein/fat, fish oil, veel water en groente

1. dezelfde aantal kcal binnen krijgen dat je verbruikt (extreem moeilijk om te bereken)
2. cardio training doen moet je tussen 70-80% HRmax uitvoeren (moeilijk HRmax zonder test te bepaalen)
3. voor cardio moet je maaltijd al verteerd zijn

1. dezelfde aantal kcal binnen krijgen dat je verbruikt (extreem moeilijk om te bereken)
2. cardio training doen moet je tussen 70-80% HRmax uitvoeren (moeilijk HRmax zonder test te bepaalen)
3. voor cardio moet je maaltijd al verteerd zijn

Dus je moet zeker 12uur wachten na je maaltijd voor cardio? Er is geen verband tussen maaltijden en cardio. Gewoon doen wanneer je er zin in hebt.

kommen steeds kh van je voeding? dan zullen ze gebruikt worden als energie bron dus beetje minder effective vet verbranding en ik bedoel 2-3 uuren na eten cardio doen niet nadat t gepoept is :p

kommen steeds kh van je voeding? dan zullen ze gebruikt worden als energie bron dus beetje minder effective vet verbranding en ik bedoel 2-3 uuren na eten cardio doen niet nadat t gepoept is :p

Kan je dat even in het Nederlands zetten? Ik wil best antwoorden op je vraag, of is het geen vraag? Ik snap er weinig van, buiten de eerset 6 woorden.

dat tijdens cardio moet je maaltijd al verteerd zijn dat zorgt voor verbranding van je lichaamelijke vet, nu snap ie?

Beste middel voor verbranding: WATER!!

dat tijdens cardio moet je maaltijd al verteerd zijn dat zorgt voor verbranding van je lichaamelijke vet, nu snap ie?

Ik snap, bedankt voor de correctie. Het is niet omdat je eten verteerd is, dat al je energie van je eten al uit je lichaam is verdwenen. Als ik een goede maaltijd eet, is het na een uurtje ook wel verteerd (naar gevoel), maar het gaat mij nog wel enkele uren meer energie geven.

ik eet altijd precies 1 uur van te voren voordatk ga trainen, dan train ik nog eens 1 uur kracht en dus pas na 2 uur precies gaak cardio doen voor 20 minute.
dit allemaal omdat ik niet anders kan vanwege stage en sluitingstijd van de sportschool (21.00)
kan dat wel?

dus:
18.30 eten
19.30 kt tot 20.30
20.30 tot 21.00 ongeveer cardio

ik eet altijd precies 1 uur van te voren voordatk ga trainen, dan train ik nog eens 1 uur kracht en dus pas na 2 uur precies gaak cardio doen voor 20 minute.
dit allemaal omdat ik niet anders kan vanwege stage en sluitingstijd van de sportschool (21.00)
kan dat wel?

dus:
18.30 eten
19.30 kt tot 20.30
20.30 tot 21.00 ongeveer cardio

Dan is je lichaamstemperatuur en hartslag tot zeker 4 uur verder verhoogd. Kan jij nog wel goed inslapen? Indien ja, zal je slaap waarschijnlijk niet kwalitatief zijn...

Dan is je lichaamstemperatuur en hartslag tot zeker 4 uur verder verhoogd. Kan jij nog wel goed inslapen? Indien ja, zal je slaap waarschijnlijk niet kwalitatief zijn...

op deze manier train ik al anderhalf jaar 9 uur ben k thuis van trianen whey shake, rond kwart voor 10 maaltijd en dan rond 11 uur ligk in bed!

Stuk of wat bakken koffie op een dag willen ook wel helpen!
Of energy drankjes zonder KCal!(Sugarfree)

Nou water reinigt / spoelt je lichaam. Zonder water en / of te weinig water zorgt er voor dat juist dat soort processen niet optimaal kan werken.
Het is natuurlijk niet zo dat je alleen met water super ripped wordt,t zorgt maar het zorgt er wel voor dat het menselijk lichaam zijn werk kan doen.

Nou water reinigt / spoelt je lichaam. Zonder water en / of te weinig water zorgt er voor dat juist dat soort processen niet optimaal kan werken.
Het is natuurlijk niet zo dat je alleen met water super ripped wordt,t zorgt maar het zorgt er wel voor dat het menselijk lichaam zijn werk kan doen.

Inderdaad, het is alvast het eerste ding dat je kan doen. Je metabolisme optimaal houden door voldoende vitaminen en water. Maar dit bereikt ook snel zijn grens, dus of je hiermee zoveel vet zal verliezen, ik denk het niet.

Minder eten, meer bewegen :thumbs:

Terug
Naar boven