MuscleMeat

(Beste) Omega 3 supplement?

De ALLER beste met tevens goede prijs is zonder twijfel van Nature's Answer. In Nederland te krijgen bij (ik noem zn naam liever niet) [Link niet meer beschikbaar]

En jij heb goeie ervaring met deze site? Deze persoon heeft geen contactinformatie, geen telfoonnummer, adres is in Belgie en hij heeft iets van 50 sites op zn naam staan.

De visolie van glucosamine.com (ook via power supplements) is ge-deodoriseerd.
Deze visolie wordt overigens ook regelmatig door ons op zware metalen en dioxines etc getest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaap

.... 4 tot 6 pillen op een dag slikken vind ik echt niet relaxt.

Eén capsule per dag is al genoeg om ongeveer aan de aanbeveling van de gezondheidsraad te komen. Die adviseert 450 mg visvetzuren EPA +DHA. Eet je een eitje (met eigeel) en 1 capsule, dan zit je al aan die 450 mg.

Kris :)

ik gebruik Morepa plus.. Naar mijn mening de capsule zonder zware metalen en met de meeste EHA etc..

Je kan het uit algen nemen.
[Link niet meer beschikbaar]

Bevat wel alleen DHA. Aan MorEPA van minami is wel een smaak toegevoegd. Alhoewel er al op de markt zijn die EPA en DHA bevatten.
[Link niet meer beschikbaar]

Kelp bevat alleen EPA,maar oppassen met vervuilingen. Geld voor meeste supplementen.

ik gebruik Morepa plus.. Naar mijn mening de capsule zonder zware metalen en met de meeste EHA etc..

Jammer, daarmee mis je het vetzuur DHA. Wat is je motivatie om alleen EPA te gebruiken?

De concentratie is overigens niet van belang voor de werking. Wat alleen telt is de dosering. Voor de werking maakt het niet uit of een dosering verdeeld is over 1 capsule, 2 capsules of een stuk vis.

Jammer, daarmee mis je het vetzuur DHA. Wat is je motivatie om alleen EPA te gebruiken?

De concentratie is overigens niet van belang voor de werking. Wat alleen telt is de dosering. Voor de werking maakt het niet uit of een dosering verdeeld is over 1 capsule, 2 capsules of een stuk vis.

In MorEPA plus zit ook DHA in, 194mg. En van die 635mg EPA kan het lichaam 3,8% omzetten naar DHA.

De zuiverheid is dus belangrijk. Zware metalen kunnen er zeer geconcentreerd inzitten.

Laatst bewerkt:

In MorEPA plus zit ook DHA in, 194mg. En van die 635mg EPA kan het lichaam 3,8% omzetten naar DHA.

De zuiverheid is dus belangrijk. Zware metalen kunnen er zeer geconcentreerd inzitten.

Ik geloof dat de visolie van Minami inderdaad op zware metalen getest wordt. Net als die van Glucosamine.com / Power Supplements.

De prijs van onze visolie is wel zo'n 2,5 maal lager per gram EPA+DHA dan het genoemde product.

Sinds de omega-3 caps van XXL vernieuwd zijn nooit geen last meer van visboeren gehad... ook een goede keuze.

lijnzaadolie

Maakt het nog uit of je je portie omega 3 uit vloeibare supplementen haalt of in pil vorm of is dit gewoon product specifiek?

Nee, niet echt. Je hebt wel kwalitijd verschil in de visolie

Maakt het nog uit of je je portie omega 3 uit vloeibare supplementen haalt of in pil vorm of is dit gewoon product specifiek?

Omega-3 heeft de neiging snel te oxideren. Dat geldt voor EPA en DHA in visolie, maar ook voor ALA in lijnzaadolie. Het is daarom noodzakelijk om het product vrij snel te consumeren en geen grote verpakkingen vloeibare omega-3 te kopen.

Ik geloof dat de visolie van Minami inderdaad op zware metalen getest wordt. Net als die van Glucosamine.com / Power Supplements.

De prijs van onze visolie is wel zo'n 2,5 maal lager per gram EPA+DHA dan het genoemde product.

In principe worden alle visolie supplementen gestest, maar de zuiverheid verschild toch. De zuiveringsmethode is hierbij belangrijk.

Levertraan van Lysi?

Hey,

Wat vinden jullie van de levertraan van Lysi? Lovitran is niet meer verkrijgbaar helaas. Via [Link niet meer beschikbaar] kun je het kopen.

Ik hoor graag reacties.

Groet,

Andrew

Ik neem [Link niet meer beschikbaar]. Deze softgels hebben een licht aardbei aroma en hebben een hoog gehalte omega-3 (65%), dus je hoeft er minder in te nemen.
Ik heb bij deze geen last van vieze opboeringen.
De manier waarop je je visolie inneemt heeft ook invloed of je het wel of niet opboert. Je moet het niet bij een warme maaltijd of met warme drank (koffie of thee) nemen. Want dan heb je meer kans dat je de visolie opboert.

grootte capsules

hoe groot zijn deze capsules (softgels)? Ik kan moeilijk pillen slikken, hoe kleiner hoe beter. Gebruik daarom nu Eye Q van Springfield, want die zijn mooi klein. Maar wil wel andere

hoe groot zijn deze capsules (softgels)? Ik kan moeilijk pillen slikken, hoe kleiner hoe beter. Gebruik daarom nu Eye Q van Springfield, want die zijn mooi klein. Maar wil wel andere

Je kan een grotere capsule ook stukbijten. De gelatine huls kan je wegdoen.

De vissmaak van de olie valt reuze mee. Althans bij onze capsules. De capsules worden elke 3 maanden vers geproduceerd! Daarnaast bewaren we ze bij een gecontroleerde temperatuur (niet te warm).

Terug
Naar boven