- Waardering
- 134
Nog nooit pre workout supplementen gebruikt dus lijkt me wel een keer wat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt vooral door de grote hoeveelheid aan caffeine die er in zit.Ik heb zelf gehad:
UnleashV2:
Geeft een lekkere pomp, beste pomp van de preworkout "supplementen">supps die ik heb gehad. Het uithoudingsvermogen is wat minder. Dit was eigenlijk altijd mijn favoriet, maar volgens mij is er wat in de formule aangepast en nu wordt ik er een beetje misselijk van. Jammer, want de pomp is erg goed.
NOX-Pump:
Deze heeft 150mg "cafeïne">caffeïne in een zakje en geeft een lekkere drive, al moet ik er flink van zweten. Al ben ik er zelf niet zo enthousiast over als de meeste mensen in de reviews. Gewoon lekker knallen.
NO-Explode:
Deze geeft voor mij de meest focus en drive. Toename in concentratie en hardcoreheid, langer door kunnen stomen. Lekker spul.
Al met al vind ik de Unleash relaxed voor een lekkere upper body pomp sessie, de NO-Xplode vind ik beter voor een helemaal naar de klote 1,5 uur lower body afbeulsessie.

UnleashV2 vond ik tot nu toe de beste. In het begin denkje is dit het nou na 1 pot maar toen kocht ik Noxpump, Jack3d, no-xplode allemaal prima pre workout supps. Maar afgelopen maand kreeg ik weer een sampel van UNLEASH en die training ging echt super bij geen van alleen had ik zon gigantische pomp en alle gewichten vlogen de lucht in.
Trouwens je moet bij welke pre workout ook telkens naar gebruik een weekje ofzo wachten niet elke training je went er anders toch echt te snel aan
Nah, Crack bv gaat maar 1 tot 3 maande mee, dan krijg je hem niet optijd leeg hoor.