AndroidHealthClinic

Beste pre workout supplement?

Peiling Peiling Beste pre workout supplement?

• Crack

Stemmen: 18 16,7%
  • No Xplode

Stemmen: 20 18,5%
  • Nox pump

Stemmen: 21 19,4%
  • Anders, licht toe..

Stemmen: 49 45,4%

• Totaal stemmers
    108
Ik heb zelf gehad:

UnleashV2:
Geeft een lekkere pomp, beste pomp van de preworkout supps die ik heb gehad. Het uithoudingsvermogen is wat minder. Dit was eigenlijk altijd mijn favoriet, maar volgens mij is er wat in de formule aangepast en nu wordt ik er een beetje misselijk van. Jammer, want de pomp is erg goed.

NOX-Pump:
Deze heeft 150mg caffeïne in een zakje en geeft een lekkere drive, al moet ik er flink van zweten. Al ben ik er zelf niet zo enthousiast over als de meeste mensen in de reviews. Gewoon lekker knallen.

NO-Explode:
Deze geeft voor mij de meest focus en drive. Toename in concentratie en hardcoreheid, langer door kunnen stomen. Lekker spul.

Al met al vind ik de Unleash relaxed voor een lekkere upper body pomp sessie, de NO-Xplode vind ik beter voor een helemaal naar de klote 1,5 uur lower body afbeulsessie.

Ik heb nu lee labrada's supercharge gekocht ik moet zeggen dat het wel lekker werkt, met de rest in de poll heb ik geen ervaring alleen met unleash v2 maar daar voelde ik weinig tot niets van.

Extra pomp lijkt me wel wat, heb zelf ook nooit pre workout sups gebruikt.

Bij mij werken de volgende supps erg goed:
Superpump, hemo rage dark(m'n favoriete pwo by far), nox jetfuse en jack3d is ook wel ok.

---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 14:27 ----------

Ik heb zelf gehad:

UnleashV2:
Geeft een lekkere pomp, beste pomp van de preworkout "supplementen">supps die ik heb gehad. Het uithoudingsvermogen is wat minder. Dit was eigenlijk altijd mijn favoriet, maar volgens mij is er wat in de formule aangepast en nu wordt ik er een beetje misselijk van. Jammer, want de pomp is erg goed.

NOX-Pump:
Deze heeft 150mg "cafeïne">caffeïne in een zakje en geeft een lekkere drive, al moet ik er flink van zweten. Al ben ik er zelf niet zo enthousiast over als de meeste mensen in de reviews. Gewoon lekker knallen.

NO-Explode:
Deze geeft voor mij de meest focus en drive. Toename in concentratie en hardcoreheid, langer door kunnen stomen. Lekker spul.

Al met al vind ik de Unleash relaxed voor een lekkere upper body pomp sessie, de NO-Xplode vind ik beter voor een helemaal naar de klote 1,5 uur lower body afbeulsessie.
Dat komt vooral door de grote hoeveelheid aan caffeine die er in zit.

Deze heb ik destijds gebruikt als Pre workout, was mij zeer goed bevallen.
En de smaak was ook te doen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar, Intra workout supplement, dus tijdens je workout.

ff optopic, ben nu bezig met een nieuwe whey voor na mijn trainingen.
Af en toe komen er nieuwe produkten op de markt die toch net iets anders zijn de de meeste produkten en daar ben ik wel benieuwd naar hoe ze dan in de praktijk uitvallen.
Het gaat om deze van MuscleMeds, Beef Protein, smaak Raspberry.
Ben er net mee begonnen. Smaak is verfrissend lekker. Ik zal daar wel eens een revieuw over plaatsen, wil niet de topic vervuilen:p

nox pump!!!!!!!!!

no explode is het enige dat bij mij werkte
maar dan wel de oude versie , de nieuwe in zakjes werkt veel minder goed!

• Topic Starter Topic Starter
Keuze word er nog niet echt makkelijker op :p

Je kan ook gewoon ergens wat ephedrine regelen en dat 50-100 voor je training nakken :)

Wat is eigenlijk het voordeel van een goeie pomp voor je spieren behalve dat het er bruut uitziet? Lijkt mij dat als je moet kiezen tussen pomp en vermeerderde concentratie/focus dat je dan voor het laatste kiest.

Cafeïne & good old dextrose. (en/of maltodextrine)

Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik Revolutions CRACK eens bestellen:D

UnleashV2 vond ik tot nu toe de beste. In het begin denkje is dit het nou na 1 pot maar toen kocht ik Noxpump, Jack3d, no-xplode allemaal prima pre workout supps. Maar afgelopen maand kreeg ik weer een sampel van UNLEASH en die training ging echt super bij geen van alleen had ik zon gigantische pomp en alle gewichten vlogen de lucht in.

Trouwens je moet bij welke pre workout ook telkens naar gebruik een weekje ofzo wachten niet elke training je went er anders toch echt te snel aan

An rpm

UnleashV2 vond ik tot nu toe de beste. In het begin denkje is dit het nou na 1 pot maar toen kocht ik Noxpump, Jack3d, no-xplode allemaal prima pre workout supps. Maar afgelopen maand kreeg ik weer een sampel van UNLEASH en die training ging echt super bij geen van alleen had ik zon gigantische pomp en alle gewichten vlogen de lucht in.

Trouwens je moet bij welke pre workout ook telkens naar gebruik een weekje ofzo wachten niet elke training je went er anders toch echt te snel aan

Nah, Crack bv gaat maar 1 tot 3 maande mee, dan krijg je hem niet optijd leeg hoor.

No-xplode, die eerste pot die ik een jaar of anderhalf had was erg goed! super concentratie, motivatie,kracht pomp en een soort van positieve afgressie.
De tweede pot die ik een tijd geleden had, viel me slecht tegen ik merkte helemaal niks, zelfs niet met 4scheppen. Erg jammer dus!
2 of 3maanden geleden heb ik no-xplode NT genomen en damn dat merkte ik toch weer wel, die opperste concentratie, die enorme drive om te trainen en weer die positieve aggressie was toch wel erg goed! Ik zeg dus No-xplode NT, enige nadeel vond ik dat het ****ing ranzig is, smaakt naar die rooie zure matjes in vloeibare vorm.

is het goed om mammoth 2500 te mixen met sizeon - superpump max ?

Terug
Naar boven