Fitness Seller

Beste pre workout supplement?

Peiling Peiling Beste pre workout supplement?

• Crack

Stemmen: 18 16,7%
  • No Xplode

Stemmen: 20 18,5%
  • Nox pump

Stemmen: 21 19,4%
  • Anders, licht toe..

Stemmen: 49 45,4%

• Totaal stemmers
    108
grappig dat de crack de minste stemmen heeft.
Het is een populaire product.

hoi, voor mij is noxpump absoluut mijn faforiet. Waarom? Xplode werkt alleen goed als je nog nooit een prework out hebt gebuikt. Na veel geprobeert te hebben komt nox pump als beste uit te bus, waarom? Smaak is goed, goede pomp en makkelijk te doseren omdat je maar een zakje iedere keer nodig hebt. Verder heb ik ook goede ervaringen met Jack3D omdat je maar weinig nodig hebt voor je shake,

Greets piewie

Gister Hemorage-black ultra concentrated en vandaag Muscle Spike genomen.
Vind ik toch wel de lekkerste die ik heb geprobeerd! MS is fysiek, maar ik voel me niet opgejaagd ofzo, gewoon extra krachtig en focused.
Hemorage is wat meer 'mentaal' (zoals wij dat altijd noemen:P). Het ligt er niet bovenop, maar je focus is echt super, je hersteld heel snel tussen sets en als je op t dooie punt zit, dan druk je hem er nog wel doorheen.

So far my experiences..

Jack3d goed spul

Noxipro is het beste PWO, puur omdat het mij het beste resultaat geeft in vergelijking tot andere PWO op nummer 2 zet ik Maximize

Total Muscle Solution blijft bij mij favoriet als PWO. Geen irritante ingredienten als geranamine en geeft me genoeg power voor een pittige training zonder problemen om in slaap te komen na afloop.

ik heb eerder NO explode gebruikt. ik zweette meer maar kon zeker beter trainen. ik kon zwaarder tillen en meer sets uitoefenen. vandaag heb ik jack3d gekocht. ga voor het eerst jack3d gebruiken.

Hard! kwa alles nummer1.

Dexaprine..

Ooit een sample gehad, en afgelopen week voor het eerst besteld. Het is eigenlijk geen pre workout, maar een energizer. Geen zenuwachtig gevoel wat je van grote hoeveelheden cafeïne krijgt, maar wel een lekker energiek en allert gevoel, zonder crash. Fijn om een duffe ochtend mee te beginnen.

is het goed om mammoth 2500 te mixen met sizeon - superpump max ?
Nou nee, aangezien mammoth 2500 een bak vol met(suiker) troep is.........

Voor de OP.....
hou er wel rekening mee dat elke PWO verschillend werkt voor ieder persoon.........

Groet Ray.......

Laatst bewerkt:
Noxipro van CTD vond ik wel super en heb wel al heel wat pre workouts gehad. Tintelend gevoel, over gehele lichaam, hoofd, kaken. Babbelkick. Pomp kwam wel snel opzetten, al na 2de set.

ik heb er al velen getest en ik moet zeggen dat ik het vreemd vind dat niemand het heeft over NO shotgun en xpand van dymatize. Die werken veel beter dan alle anderen bij me.

Dubbele espresso

goede lijn pep!

Heb er velen getest en de 2 beste zijn voor mij Nox-pump, Noxipro. Enkel van de noxipro na een tijd gebruik kreeg ik flinke concentratieproblemen en was ik steeds heel moe overdag.

mense die assault wel eens hebbe gebruikt?

dat necro

mijn pre workout.

Terug
Naar boven