MuscleMeat

Beste pre workout

Dennisopjebeeld

Advanced Bodybuilder
Waardering
242
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Hallo iron ****ers,

Was opzoek naar een goede pre workout. Heb tot nu toe altijd de Strong van B&F gebruikt en ooit eens Black Cats geprobeerd maar wil bij mijn volgende bestelling eens een andere pre gebruiken en kijken wat het effect is. Welke raden jullie aan?

• Topic Starter Topic Starter
Staat geen prijs bij?

topic nummer 10k

is persoonsgeboden, maar ik vind unleash of crack of jack3d goed.

Go van EXT vind ik goed naast onze UNLEASH uiteraard ;)

Jammer dat ie nu net uitverkocht is, wou hem ook eens proberen.
Waarmee kun je hemo rage vergelijken?

Vind de focus lekker en niet te overdreven, lichte tintelingen en geen crash. Het is dat ik em op de FIBO als sample kreeg anders had ik em nooit geprobeerd denk ik...

En natuurlijk wel in gedachten houden dat een pre workout niet voor iedereen hetzelfde werkt :)

Vind de focus lekker en niet te overdreven, lichte tintelingen en geen crash. Het is dat ik em op de FIBO als sample kreeg anders had ik em nooit geprobeerd denk ik...

En natuurlijk wel in gedachten houden dat een pre workout niet voor iedereen hetzelfde werkt :)

Bedankt voor de korte review!

Nee dat klopt, maar ik ga hem zeker eens proberen.

Vodn maximize echt goed, alleen smaak viel tegen. Verder goed geconcentreerd en uithoudingsvermogen.

Ik heb ook Strong van B&F en ik ben er niet echt tevreden over de smaak.
Ik vind het heel korrelig smaken (ook na lang shaken).

Over het effect kan ik weinig zeggen want ik heb het met moeite 2 weken genomen omwillen van de smaak/korrels.

Myo-Blitz vind ik wel knallen!

Ik zit te twijfelen tussen jack3d en assault? Iemand een tip welke t best is?

ot.

Swollen

Ik heb ook Strong van B&F en ik ben er niet echt tevreden over de smaak.
Ik vind het heel korrelig smaken (ook na lang shaken).

Over het effect kan ik weinig zeggen want ik heb het met moeite 2 weken genomen omwillen van de smaak/korrels.

Daar moet je doorheen ;) Tuurlijk is het mooi als supps lekker smaken maar als ze dat nou net niet doen en de werking is wel super. DOEN DAN :cool:

Ik zit te twijfelen tussen jack3d en assault? Iemand een tip welke t best is?

ot.

Swollen

Ik heb Assault maar merk er geen ruk van net als alle andere NO producten. Tenzij ik 2 scoops neem maar dan krijg ik problemen met ademhaling hehehe

Neurocore is wel een goede

• Topic Starter Topic Starter
Instructeur had samples gekregen van HEMO RAGE en was er zeer tevreden over. Ga die de volgende keer eens proberen.

Hoe duur is hemo rage?

Assault werkt bij mij net geweldig goed... AmoN.O. van ON vind k ook fijn, alleen jammer dat je er als PWO 4-6 schepjes van moet nemen voor het gewenste effect :-p

Terug
Naar boven