- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb op de FIBO een sample gehad van HEMO RAGE en hier was ik wel heel erg tevreden over! Heb gelijk een pot besteld
http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/no-supplementen/nutrex/hemo-rage-black-ultra-concentrated/

Dat is Homo Rage voor jeUitdrukkelijke waarschuwing: Dit product is extreem krachtig in dosering. Neem absoluut nooit meer dan 1 afgestreken maatschep. Begin altijd met maximaal een halve maatschep.
![]()

Zou best kunnen! Vraag maar aan iemand die ervaring ermee heeftAls je teveel neemt ga je je zo gedragen als Bryce?

da's minder. IK nam altijd 2 of 3 scoops en merkte het goedik heb ook neurocore besteld, gister voor eerste keer 1 scoop genomen merkte ik geen k*t van vandaag 2 scoops merkte ik ook geen k*t van
dus hoop dat ik overmorgen wel wat van merk als ik 3 scoops neem want volgens verpakking is dat ook het maximale wat je mag nemen.

Zou best kunnen! Vraag maar aan iemand die ervaring ermee heeft
Oh wacht....hijs gebanned![]()

Oh echt? wat fijn, geen eindelose discussies meer over het geblabla welke vitamines overgedoseerd zijn terwijl hij zelf half dood is gegaan aan een vitamine c tabletje![]()
mooi verhaal altijd ja... Zijn rage against the vitamins
Zou dat gekomen zijn door die Vit C ervaring? Traumatized 4 life 
Ik zit te twijfelen tussen jack3d en assault? Iemand een tip welke t best is?
ot.
Swollen
, daar kan ik echt flink op losik heb ook neurocore besteld, gister voor eerste keer 1 scoop genomen merkte ik geen k*t van vandaag 2 scoops merkte ik ook geen k*t van
dus hoop dat ik overmorgen wel wat van merk als ik 3 scoops neem want volgens verpakking is dat ook het maximale wat je mag nemen.
Hoeveel pre workout ben je gewent te gebruiken? Hoe vaak gebruik je pre workouts? Drink je veel koffie?
Allemaal zaken die invloed kunnen hebben op de werking van een pre workout (gewenning).
alleen heel klein beetje tinteling in men voorhoofd maar verder helemaal niks geen pomp of energie.