MuscleMeat

Beste pre workout

iemand die ooit al Dr. Jekyll heeft gebruikt?
Ik zou deze eens willen bestellen, maar mss eerst een mening van iemand?? :)

ja ik vind neurocore ook wel een goede :)

ik heb ook neurocore besteld, gister voor eerste keer 1 scoop genomen merkte ik geen k*t van vandaag 2 scoops merkte ik ook geen k*t van:(
dus hoop dat ik overmorgen wel wat van merk als ik 3 scoops neem want volgens verpakking is dat ook het maximale wat je mag nemen.

ik heb ook neurocore besteld, gister voor eerste keer 1 scoop genomen merkte ik geen k*t van vandaag 2 scoops merkte ik ook geen k*t van:(
dus hoop dat ik overmorgen wel wat van merk als ik 3 scoops neem want volgens verpakking is dat ook het maximale wat je mag nemen.
da's minder. IK nam altijd 2 of 3 scoops en merkte het goed :)

Dr jykel is een goede pre workout en het kan nooit kwaad af en toe te wisselen van pre workout alsmede af en toe even mee stoppen tegen gewenning

Zou best kunnen! Vraag maar aan iemand die ervaring ermee heeft :P
Oh wacht....hijs gebanned :P

Oh echt? wat fijn, geen eindelose discussies meer over het geblabla welke vitamines overgedoseerd zijn terwijl hij zelf half dood is gegaan aan een vitamine c tabletje :D

Oh echt? wat fijn, geen eindelose discussies meer over het geblabla welke vitamines overgedoseerd zijn terwijl hij zelf half dood is gegaan aan een vitamine c tabletje :D

:roflol: mooi verhaal altijd ja... Zijn rage against the vitamins :D Zou dat gekomen zijn door die Vit C ervaring? Traumatized 4 life :o

Hoeveel pre workout ben je gewent te gebruiken? Hoe vaak gebruik je pre workouts? Drink je veel koffie?
Allemaal zaken die invloed kunnen hebben op de werking van een pre workout (gewenning).

heb al vaker van vele merken wel eens een sample geprobeerd en nog nooit een gehad waar ik nu echt iets goed van heb gemerkt. is geen wondemiddel, maar de prijs is te duur voor 90% van de pre wo's.

iemand toevallig unleash de nieuwe van xxl heeft gehad?

Hoeveel pre workout ben je gewent te gebruiken? Hoe vaak gebruik je pre workouts? Drink je veel koffie?
Allemaal zaken die invloed kunnen hebben op de werking van een pre workout (gewenning).

ik heb nog nooit pre workout genomen en drink nog 1 a 2 kopjes koffie per dag en heb vandaag 3 scoops genomen en weer niks van gemerkt:( alleen heel klein beetje tinteling in men voorhoofd maar verder helemaal niks geen pomp of energie.
achja ik wist van te voren wel dat het bij iedereen verschillend is hoeveel je er van merkt maar tog is het wel jammer.

ik hoor bijna alleen maar positieve dingen over neurocore dus het zal wel aan mij liggen:p

Had Build-HD in combinatie met een Hypershred van BSN.

Mijn hartslag voelde ik wel harder klopen als normaal en naar de leg press een hartslag van 160.

Niet echt een fijne combinatie.

Maar zoals al verwacht niks gevoeld van de build-HD buiten dan de hartslag en beetje betere pomp.

Ben nog aan het wachten op een assault tester.

Terug
Naar boven