AndroidHealthClinic

beste stoffen voor vetverbranders???

teddybeerke

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
82kg
Heb een site gevonden in Belgie
Er staat op deze site een interessante link over vetbranders,kunnen jullie je hier in vinden of vind je dat het alleen slaat op supplementen dat zij verkopen.
Welke stoffen vinden jullie dat er nog ontbreken???

Hier de link:

[Link niet meer beschikbaar]

greetz

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik eigenlijk echt niet begrijp, ik hoor veel goede verhalen over Guggulsterones en Evodiamine maar hoe komt het toch dat de grote merken daar geen gebruik van maken zoals twinlab,universal,natures best,...

teddybeerke zei:
Wat ik eigenlijk echt niet begrijp, ik hoor veel goede verhalen over Guggulsterones en Evodiamine maar hoe komt het toch dat de grote merken daar geen gebruik van maken zoals twinlab,universal,natures best,...
Belang van grote merken ligt niet bij het maken van goede producten, maar bij zolang en zoveel mogelijk winst maken...

Persoonlijk denk ik toch dat ze niet kunnen achterblijven bij de concurrentie?

bartp zei:
Belang van grote merken ligt niet bij het maken van goede producten, maar bij zolang en zoveel mogelijk winst maken...
De vetverbranders van Instone die ik in het assortiment heb bevatten deze stoffen wel. Normale verkoopprijs van zo'n potje is dan ook rond de €50-60 en dat maakt het product voor de grote massa niet interessant.
Leanfire wordt als een zeer prettige vetverbrander ervaren en doet zijn werk naar behoren. Maar het blijft bij vetverbranders altijd heel moeilijk om te bepalen hoe goed ze hun werk daadwerkelijk doen omdat dit van veel factoren afhankelijk is. (voeding, beweging, erfelijk aanleg, functioneren schildklier etc.)
Mensen hebben vaak ook te hoge verwachtingen van vetverbranders.
Ze zijn een prima ondersteuning bij het verliezen van vet en moeten ook als zodanig gezien worden; ondersteuning.
Met een potje in je hand op bank chips eten en wachten tot het vet verdwijnt zit er helaas niet in!

Weet ook maar al te goed dat het niet kan komen van de vetverbranders alleen maar zal begeleid worden door de baas van de gym.
Vrees dat ik die leanfire niet zal kunnen nemen opdat deze niet mag verkocht worden in België omwille van de dopingcontrole vrees ik.

Inderdaad. die leanfire heeft zeker wel goede ingredienten (op papier). Verder vind ik Tight van SAN ook wel goed. Maare of dat Guggulsterones echt zo goed werkt :S

Laatst bewerkt:
teddybeerke zei:
Weet ook maar al te goed dat het niet kan komen van de vetverbranders alleen maar zal begeleid worden door de baas van de gym.
Vrees dat ik die leanfire niet zal kunnen nemen opdat deze niet mag verkocht worden in België omwille van de dopingcontrole vrees ik.

Dit is de Europees goedgekeurde versie van Leanfire en mag dus ook in Belgie verkocht worden:o

In België waren er 2 winkels die het hadden maar ze mogen het niet meer verkopen in België

Terug
Naar boven