Fitness Seller

farmacologische actieve stoffen

• Topic Starter Topic Starter
Het zal vast nog wel via bepaalde sites verkregen kunnen worden. Net als die Duitse shop waar je van alles kan kopen wat eigenlijk niet mag.

Zelfs sportpoeders verkoopt het nog als ik er niet naast zit?

Snap eigenlijk niet waarom zoiets van de markt zou gaan, is toch gewoon zo'n mislukte arginine ding verkopers praat?

Zelfs sportpoeders verkoopt het nog als ik er niet naast zit?

Snap eigenlijk niet waarom zoiets van de markt zou gaan, is toch gewoon zo'n mislukte arginine ding verkopers praat?

Sportpoeders verkoopt het ook al een tijdje niet meer.

Ik denk dat je die laatste opmerking omdraait.. Arginine is in dit geval juist de zwakke die slecht opgenomen wordt. Agmatine heeft een sterkere en bredere werking en wordt vele malen beter opgenomen.

De laatste jaren is er erg veel onderzoek gedaan naar Agmatine en daaruit is gebleken dat Agmatine ook goed ingezet kan worden voor verschillende medische doeleinden.... ( maar het is vast toeval dat het nu niet meer als supplement verkocht mag worden )

Vandaag nog wel een potje agmatine in de winkel gehaald. Niet alle leveranciers/verkopers zijn ervan op de hoogte volgens mij.

Nee hoor stond netjes in de winkel uitgestald

kwam net ook nog een pre workout tegen waar het in zat. Vraag me af of alle shops op de hoogte gesteld worden bij een verbod of wijziging.

Laatste tijd zie je veel berichtgeving in de media over de levensgevaarlijke sport supplementen.. vandaag kwam ik op nu.nl een mooi artikeltje tegen en daar benoemen ze precies wat mooi aansluit op dit onderwerp. En geeft in mijn ogen alleen maar aan, dat ze fanatiek bezig zijn op dit gebied en er veranderingen aan staan te komen.

Dit is het zinnetje wat mijn aandacht trok:

"amfetamine-achtige stoffen zoals synefrine en cafeïne zaten in meer dan 60 procent van de supplementen die de autoriteit onderzocht."

Ze vergelijken nu zelfs synephrine en caffeine met amfetamine :rolleyes:

Terug
Naar boven