Fitness Seller

beste supplement voor vetverbranding ??

linusje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo ,

Ik wil vanaf volgende maand een supplement nemen voor vetverbranding.
Graag advies in verband met goeie supplementen. Er zijn er zoveel maar welke werken echt. Vetverlies zonder verlies van spiermassa...of kan dat niet.
Vooral buik vet moet weg...en ja ik weet het ....cardio...buikspieren...maar toch wil ik een supplement proberen.

Bedankt

Neem eens een kijkje bij de reviews, daar staan er veel tussen. :)

enigste dat echt aan die criteria voldoet is ephidrine (helaas is dit niet direct meer verkrijgbaar)

andere goede zijn: amp, hydroxycut, thyrotabs, ...

grtz

bart

Hydroxycut hardcore is een hele goeie, beschermt ook de spiermassa.

Ik denk dat AMP toch wel een van de betere is..

11-Oxo van ergopharm

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Brutez,
Wat is jou gedacht dan in verband met fatburners.
Bedankt

Is natuurlijk niet echt onafhankelijk he, jullie worden allebei gesponsord haha.. ;)

*kuch* Nee meneer brutez jij bent echt super onafhankelijk ;)

Ik heb gewoon goede ervaringen met Hydroxycut Hardcore, maar ook AMP is een prima product al hoewel ik het meer als energie booster zie dan als fatburner, en daar heb ik AMP dan ook in het verleden wel eens voor gebruikt.

Ik overweeg Hydrocut of Cutter.

Ik vrees een beetje de bijwerkingen van Hydrocut ????

Mijn buikomtrek is 93 cm....dus veel te veel.
Ik ben 1.80 m,weeg 88 kg, borstomtrek 116 cm.

Ik wil binnen kort bestellen maar wil zeker zijn.

Thanks

Ik overweeg Hydrocut of Cutter.

Ik vrees een beetje de bijwerkingen van Hydrocut ????

Mijn buikomtrek is 93 cm....dus veel te veel.
Ik ben 1.80 m,weeg 88 kg, borstomtrek 116 cm.

Ik wil binnen kort bestellen maar wil zeker zijn.

Thanks

Welke bijwerkingen??

Gewoon opbouwen zoals op de verpakking staat aangegeven dan is er niks aan de hand. Als je bijwerkingen ondervind neem je niet de max. dosering maar iets lager.

A - ik zou niet vanaf het begin van je cut een fatburner gebruiken.
B - post eerst een goed training of eetschema.
hier heb je alvast wat info
training - http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/rnbflavour-over-krachttraining-cut-116431/
voeding - http://forum.dutchbodybuilding.com/...voedingen-cardio-deel-1-bulk-naar-cut-125651/
C - als het niet meer lekker gaat neem dan een energy booster.....een goede combo is venom hyperdrive samen met thyrogen-x (veel goedkoper dan hydroxycut en net zo effectief) eventueel kun je ook dat hele pakket nemen

*kuch* Nee meneer brutez jij bent echt super onafhankelijk ;)

Ik heb gewoon goede ervaringen met Hydroxycut Hardcore, maar ook AMP is een prima product al hoewel ik het meer als energie booster zie dan als fatburner, en daar heb ik AMP dan ook in het verleden wel eens voor gebruikt.

hehe geen ervaring met amp dus kan ik geen mening over geven.. hydro is super!

Hydro is super ??

Behoud van spiermassa ??

Bijwerkingen of niet ??

Goeie resultaten na hoe lang ??

Bedankt.

Heb ook al veel positiefs gehoord van die cutter en Hydro cut
Maar ben ook van mening dat je beter eens kijkt voor een goed voedingsschema en later een vetverbrander toevoegd en niet onmiddelijk beginnen met de volle dosering.

Is het dan de bedoeling dat je het supplement (Hydroxycut Hardcore) inneemt wanneer je aan cardio doet waarbij het dan als enig resultaat heeft of bereik je er ook resultaten mee met je krachttraining?

Groetjes

Terug
Naar boven