AndroidHealthClinic

Beste tegen vocht

vooruitdanmaar

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Deze zomer ga ik een test kuur doen van 16weken (juni tot september) en ik twijfel wat ik ga nemen ter preventie van vochtophoping.

Ik heb keuze tussen proviron en nolva.

Welke is trouwens het beste t.o.v. gains?

Arimidex is je vriend!

kuur dan helemaal niet als je bang bent voor een beetje vocht jeetje zeg

vocht is kracht

Ik deed 50 mg Proviron en 20 mg Nolvadex per dag... Werkt goed tegen vocht. Maar eigenlijk wil ik de Nolva eruit hebben dus zit ik vanaf een week op 75 mg Proviron en 10 mg Nolvadex. Misschien zit het in mn hoofd maar ik heb wel het idee dat mn wangetjes weer wat voller worden... ( misschien toch weer terug naar 20mg Nolva p.d. :S )

Ik deed 50 mg Proviron en 20 mg Nolvadex per dag... Werkt goed tegen vocht. Maar eigenlijk wil ik de nolvadex eruit hebben dus zit ik vanaf een week op 75 mg Proviron en 10 mg Nolvadex. Misschien zit het in mn hoofd maar ik heb wel het idee dat mn wangetjes weer wat voller worden... ( misschien toch weer terug naar 20mg Nolva p.d. :S )

Goeie tip!

provi

Sinds ik 50mg/d provi neem, begint het vocht bij mij ook hééééél langzaam weg te trekken.. (test/dbol cycle) voornamelijk in de onderbenen dan.
De eerste anderhalve week zat ik op 25mg/d..

Nolvadex neem ik niet zolang het niet nodig is (gyno, extreem vocht,..)

• Topic Starter Topic Starter
Misschien is masteron iets voor mij?Hoeveel moet je doseren voor een degelijk effect (de E-versie)en mag ik deze ook 16weken laten meelopen?

De dosering test wordt 1,ml EW(dus z'on 375mg)is niet veel maar ik reageer al goed op 250mg dus meer is niet nodig.

Masteron werkte bij mij perfect tegen vocht! Alleen ik had de prop. versie...

Terug
Naar boven