XXL Nutrition

bestelling Bulknutrition nog steeds niet...

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb mijn bestelling ; 20 kilo whey ( bag ) en creatine 500 gram nog steeds niet ontvangen ?? :(

15 juni zei Elliot dat het op verzending zou gaan en het zou naar mij toekomen via Parcelforce .

Parcelforce, wat is dat ( dat ik daar eigelijk nu pas naar vraag ??? )

Iemand soortgelijke ervaring met Bulknutrition ?

Waar zou het em kunnen zitten ??

is het op een afdeling blijven hangen ??

En kan het 2 weken + zijn dat je op je spul moet wachten ??

Jaccis zei:
Ik heb mijn bestelling ; 20 kilo whey ( bag ) en creatine 500 gram nog steeds niet ontvangen ?? :(

15 juni zei Elliot dat het op verzending zou gaan en het zou naar mij toekomen via Parcelforce .

Parcelforce, wat is dat ( dat ik daar eigelijk nu pas naar vraag ??? )

Iemand soortgelijke ervaring met Bulknutrition ?

Waar zou het em kunnen zitten ??

is het op een afdeling blijven hangen ??

En kan het 2 weken + zijn dat je op je spul moet wachten ??

Ik heb 6 weken wat geleden wat opgestuurd naar Mallorca en dat is nu nog steeds niet aangekomen.

Heb gewoon geduld, het komt echt wel aan.

Ja dat kan inderdaad. je hebt toch een trackingnummer gekregen of niet?

Ben ook wel benieuwd na de ervaringen van anderen verzendmethoden naast Fedex..

Ontloop je dan standaard de heffingen? Hoe snel word er geleverd? e.d.

• Topic Starter Topic Starter
wat mij zelf betreft...

ik ben me totaal niet bewust van eventuele kortingen/ hefingen .

Via parcelforce ( of zoiets is me gewoon aangeboden/medegedeeld )

Beste Jordy,

Maar heb je het nu over een brief of een supps besteling ??

6 weken, zou ik me toch maar eens zorgen gaan maken...

Ik heb twee keer iets besteld (2x 300 euro). De eerste ging het goed, tweede keer zat er een product van 6 euro niet in. Deze komt dus met de volgende bestelling mee. Ik heb afgelopen zaterdag weer iets besteld. Normaal krijg ik de dag erna een tracking nummer, maar dat heb ik na 3 dagen nog niet.

Ik kreeg mijn bestellingen wel binnen 6 dagen (eerste keer maandag besteld, donderdag in huis), maar je moet gewoon vragen wat er aan de hand is, maar wel relaxed blijven ;). Misschien dat er iets mis is gegaan, maar dat zullen ze dan wel oplossen.

Laatst bewerkt:
BadMF,

wat bedoel je met tracking nummer ?? bedoel je er order nummer mee ??

En verzenden ze het jou altijd via Panel force ??

Stuur een mail naar Mike...ik ken daar geen Elliot. ( my65cuda@aol.com )

Ze sturen nooit met parcelforce maar met FedEX. Je krijgt een trackingnummer bij de bestelbevestiging. FF inloggen op je account en nakijken.

dan op de fedex pagina bekijken waar het pakketje is.

kerel doe gewoon relaxt je krijgt je bestelling wel...ik heb er pas ook besteld via usps het en duurt altijd zo'n 2weken en als je geluk hebt soms sneller..
ik heb besteld op 20juni en het is vandaag in nederland aangekomen en daar blijft ie meestal het langst zitten voordat je hem krijgt..

BulkPowder & BulkNutrition zijn 2 totaal verschillende bedrijven, iedereen praat hier langs elkaar.

Het zal wel gaan om Bulkpowders, UK dus. Die maken gebruik van Parcelforce en het kan inderdaad soms wat langer duren. Heb een keer 2 weken moeten wachten op mijn pakket.

Jaccis zei:
wat mij zelf betreft...

ik ben me totaal niet bewust van eventuele kortingen/ hefingen .

Via parcelforce ( of zoiets is me gewoon aangeboden/medegedeeld )

Beste Jordy,

Maar heb je het nu over een brief of een supplementen besteling ??

6 weken, zou ik me toch maar eens zorgen gaan maken...

Nou een brief naar spanje. En je weer hoe spanjaarden zijn Mañana, Mañana:rolleyes:

zie de titel van deze topic er staat toch duidelijk bulknutrition...

jeremia zei:
zie de titel van deze topic er staat toch duidelijk bulknutrition...

Ja en die werken niet met Parcelforce, ik kan uren naar die titel kijken maar dan nog blijft Parcelforce een bedrijf dat gebruik wordt door Bulkpowders en niet door BN.

De genoemde Elliot is ook van Bulkpowders (+ cheapuksupplements), dus lijkt me dat Jaccis een foutje maakte.

Jaccis zei:
BadMF,

wat bedoel je met tracking nummer ?? bedoel je er order nummer mee ??

En verzenden ze het jou altijd via Panel force ??

Ik neem aan dat je besteld hebt bij Bulkpowders, aangezien je in een andere thread al aan gaf 20 kilo whey en 500 gram creatine bij Bulkpowders te willen bestellen. Waarschijnlijk een vergissing?

Mijn goedje heb ik steeds bij Bulkpowders in the UK besteld. Uiteraard erg goedkoop, 2 keer besteld en werd binnen 6 dagen geleverd.

Na mijn bestelling kreeg ik een bevestingsmail van Bulkpowders, en een van een ander bedrijf dat het geld is overgemaakt. Daarna krijg je nog een keer een mail (de 3e) als de bestelling is verzonden, daar zit een tracking nummer in met een link naar de parcel force. Dit inhoud is dan ongeveer:

Dispatch Confirmation XXXXXXXX

Tracking Reference: EEXXXXXX
Tracking Misc:
Courier: Parcelforce
Contact Info: www.parcelforce.com

Na de website gaan en je nummer invoeren. Het gaat als het goed is via frankrijk.

ps. grote kans dat dit topic / bericht weer verwijderd wordt omdat er niet teveel reclame gemaakt mag worden voor Bulkpowders, best slim trouwens om de titel te veranderen in Bulknutrition ;)

Laatst bewerkt:
Wat ophelderingen van mijn kant uit;

-Het is bulkpowders.uk ( maar dat is een afdeling van een groter iets ? )
engeland dus....

- Degene met wie ik contact heb gehad heet Elliot ( misschien de eigenaar ? )

- het zou via; parcelforce naar nederland komen.

Maar inmiddels weet ik meer...

het pakketje is op de 23 afgeleverd bij Verberne. Nu wonen er aan klein aantal Verbernes bij ons in het dorp ( een dikke 800 inwoners )

Ik ben al z'n best bezig te achterhalen hoe en wat ...

mijn enigste angst is ( bij ons in het dorp nog al veel conservatieve oudjes ;) )

dat wanneer mensen de zak van 20 kilo opmaken denken dat het een partij cocaine is in plaats van Whey... ( het is geur en kleurloos )
en dat het bij het politie op het bureau af te halen is :D

Ik ga weer verder met mijn zoektocht naar mijn whey !!

Dat is aardig ****ed up man. Ik begrijp alleen niet waarom het dan verkeerd is bezorgt? Er staat toch een adres op?

Te veel reclame voor bulkpower??? Omdat iemand nog steeds op zijn pakket zit te wachten!?? ???

Ben weer iets 'wijzer' alhoewel het wel wat verwarrender lijkt te worden...

Het is me toch gelukt om m'n tracking code getraceerd te krijgen...

Wat Elliot me mailde was het trackingnummer; IC9927256

wanneer ik dit exact kopieer en plak in het ; www.parcelforce.com zoek traking nummer balkie....

maakt de www.parcelforce ervan; PBIC9927256001 i.p.v. ( wat ik heb doorgekregen ) IC9927256

Wat ik bij het trackingnummer ; PBIC9927256001 te zien krijg is het volgende;

Track & Trace

Parcel Detail

The status of the parcel you've enquired about is displayed below.

Parcel number: PBIC9927256001
Service: Parcelforce 48
Status: In progress
Last tracked at: Liverpool South Depot
Expected delivery date: 28-06-2006

Wat moet ik nu opmaken; Is ie nog onderweg of is ie al afgeleverd al dus Elliot;

''According to this it was delivered on the 23rd, can you confirm this?
It was signed for by Verberne, perhaps a neighbour?

Kind Regards

Elliot ''

Beter gezegd ; waar is mijn pakketje ??

PS; Ik heet helemaal geen verberne ?? Ook mijn moeders meisjes naam niet.

Ook geen buren of familie die zo heten.

Rara waar is het Pakketje ??

Toen mijn "pakketje" geleverd werd, en ik de deur open deed stond de mailman bij de buren aan te bellen om het daar af te geven. Slechte zaak dat ze zoiets bij de buren gaan afgeven, want ik kan niet zo goed met de buren overweg namelijk. Als ik iets bestel moeten ze het ook gewoon op mijn adres en aan mij leveren. Niet door iemand anders laten tekenen.

Als jij je pakket niet hebt gehad, en iemand anders heeft er wel voor getekend en niet aan jou afgegeven dan gaat volgens mij toch iets mis. Ik ken de voorwaarden van levering niet, maare volgens mij ligt hier de fout dan bij parcelforce en waarschijnlijk moet je dat via Bulkpowders zien aan te kaarten. Je zult vast niet de eerste zijn waarbij zoiets misgaat dus leg je probleem nog maar eens uit aan Elliot.

Terug
Naar boven