Fitness Seller

bestelling Bulknutrition nog steeds niet...

BadMF zei:
Toen mijn "pakketje" geleverd werd, en ik de deur open deed stond de mailman bij de buren aan te bellen om het daar af te geven. Slechte zaak dat ze zoiets bij de buren gaan afgeven, want ik kan niet zo goed met de buren overweg namelijk. Als ik iets bestel moeten ze het ook gewoon op mijn adres en aan mij leveren. Niet door iemand anders laten tekenen.

Als jij je pakket niet hebt gehad, en iemand anders heeft er wel voor getekend en niet aan jou afgegeven dan gaat volgens mij toch iets mis. Ik ken de voorwaarden van levering niet, maare volgens mij ligt hier de fout dan bij parcelforce en waarschijnlijk moet je dat via Bulkpowders zien aan te kaarten. Je zult vast niet de eerste zijn waarbij zoiets misgaat dus leg je probleem nog maar eens uit aan Elliot.

Dat ze het afgeven bij de buren is niet eens een groot probleem, maar dat ze jou er dan niet van op de hoogte brengen is natuurlijk wel een probleem.

Tpg brengt wel eens wat en als die het afgeven stoppen ze altijd een kaartje in de bus met het adres waar het afgegeven is. Is toch wel een stukje netter.

ik heb ook wel eens gehad dat de postbode mij wou laten tekenen voor een pakketje dat helemaal aan de andere kant van de stad geleverd moest worden ??? Zie dan maar eens te achterhalen waar je pakketje gebleven is.

moet ook via rembours betalen veel veiliger

• Topic Starter Topic Starter
beste Jar,

Bij mijn weten kan dat helaas niet in dit geval ...

Kun je niet contact (telefonisch gaat makkelijker) opnemen met de maatschappij die je pakket heeft verzonden? Ik heb ook zovaak bijv fedex gebeld met hoe het zat (hij was weer eens bij de douane beland).

Mijn post eerder in dit topic ging er eigelijk om, wie er ervaringe heeft met USPS Airmail (bulknutrition)? Komt die altijd veilig langs de douane en hoe is de levertijd etc?

Alvast bedankt en Jaccis succes met je zoektocht..

Dat jij je pakket zelf moet gaan zoeken, is toch echt de omgekeerde wereld. Tenzij Bulkpowders een handtekening kan laten zien dat jij hebt getekend voor de ontvangst van het pakket (en dat is niet zo) is het hun probleem! En dat moeten zij oplossen, niet jij!

Terug
Naar boven