Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb ook besteld gisteren en kwam ook in mn "spam"map...dus kzou daar eens goed tussen kijken.
gaat het lever proces trouwens trager als ik met automatische incasso heb besteld? want hoop het wel begin deze week binnen te krijgen (zaterdag 12.00 bestelD)
ik heb ook besteld gisteren en kwam ook in mn "spam"map...dus kzou daar eens goed tussen kijken.
gaat het lever proces trouwens trager als ik met automatische incasso heb besteld? want hoop het wel begin deze week binnen te krijgen (zaterdag 12.00 bestelD)
Als je voor automatische incasso kiest heb je het als het goed is de volgende werkdag in huis. Als je zaterdag hebt besteld gaat het maandag de deur uit en heb je het dinsdag in huis...
Ik heb dus net ook whey besteld direct betaald via Ideal en nog steeds geen bevestiging per mail, heb dus wel even een mailtje gestuurd. Ben er niet echt gerust op...