MuscleMeat

bestellingen bij XXL Nutrition komen niet door?

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
Waardering
3
Ik heb al 2x geprobeerd te bestellen, gisteren en vandaag, maar beide keren heb ik geen bevestiging gekregen via de mail.

Watsgeburt???

• Topic Starter Topic Starter
Kick

Ik heb vorige week ook problemen gehad met mijn bestelling.... kreeg wel de bevestiging. Maar geen bestelling....

Tot 2 keer toe gemaild en een week later pas mijn bestelling... Niet echt flexibel dus.

Ik heb al 2x geprobeerd te bestellen, gisteren en vandaag, maar beide keren heb ik geen bevestiging gekregen via de mail.

Watsgeburt???

Toevallig tussen de spam gekomen?? Wil nog wel eens voorkomen...
Anders stuur even een mailtje, komt het in orde...

ik heb ook besteld gisteren en kwam ook in mn "spam"map...dus kzou daar eens goed tussen kijken.

gaat het lever proces trouwens trager als ik met automatische incasso heb besteld? want hoop het wel begin deze week binnen te krijgen (zaterdag 12.00 bestelD)

Ik heb vorige week ook problemen gehad met mijn bestelling.... kreeg wel de bevestiging. Maar geen bestelling....

Tot 2 keer toe gemaild en een week later pas mijn bestelling... Niet echt flexibel dus.

Ben zelf afgelopen week op vakantie geweest.. :D
Vervangend personeel heeft idd niet alle mailtjes beantwoord. Excuses daarvoor...

ik heb ook besteld gisteren en kwam ook in mn "spam"map...dus kzou daar eens goed tussen kijken.

gaat het lever proces trouwens trager als ik met automatische incasso heb besteld? want hoop het wel begin deze week binnen te krijgen (zaterdag 12.00 bestelD)

Als je voor automatische incasso kiest heb je het als het goed is de volgende werkdag in huis. Als je zaterdag hebt besteld gaat het maandag de deur uit en heb je het dinsdag in huis...

okido , bedankt! :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een mailtje gestuurd voor een cancelling :thumbs:

Ik heb dus net ook whey besteld direct betaald via Ideal en nog steeds geen bevestiging per mail, heb dus wel even een mailtje gestuurd. Ben er niet echt gerust op...

Terug
Naar boven