XXL Nutrition

Shocking News Beta gaat full r*tard

Gemaakt sadistisch lachje erbij. Zou zo uit een film kunnen zijn. Een eenling die afgewezen werd om z'n puistjes. Had wat vaker naar de gym moeten gaan, dan had ie er aan elke vinger 12 meiden gehad.

Z'n facebook is nog wel actief:
https://www.facebook.com/elliot.rodger.3

Denk dat hij wel hoog scoorde op de autisten test.

Mensen neerschieten is één ding, maar BMW's kapot rijden kan niet door de beugel. :mad:

1rt02e.jpg

ze moeten de ouders die zo.n mong**l op de wereld hebben gezet en hebben opgevoed aan de ouders van de slachtoffers geven en laten lynchen want daar begint de ellende bij de ouders imo

:roflol:
Moeten de grootouders van de dader dan ook niet gelyncht worden? Zij hebben toch hun kinderen zo slecht opgevoed dat ze hun zoon niet konden opvoeden.

triest dit...

Weer zo een self-entitled blank rijkeluis kindje dat denkt dat de hele wereld om hem draait, hij heeft ook veel narcistische trekjes ( o.a kin strelen, nagebootst evil lachetje, geobsedeerd met zichzelf )

en dan blijven volhouden dat beta's geen bedreiging voor de samenleving zijn!

haha wat een kerel
ik had hem graag meegenomen naar de discotheek hier in het dorp en als hij dan nog niks had gescoord gingen we gewoon gezellig samen naar de h**ren

Laatst bewerkt door een moderator:
ze moeten de ouders die zo.n mong**l op de wereld hebben gezet en hebben opgevoed aan de ouders van de slachtoffers geven en laten lynchen want daar begint de ellende bij de ouders imo

Slaat natuurlijk werkelijk totaal nergens op. De ouders van Tristan van der Vlis hebben ook een trauma opgelopen door de daad van hun zoon. In Amerika is het gewoon veel te makkelijk om een wapen te hebben. De wapenlobby draait overuren daar. Een wapen hebben is een statussymbool in Amerika.

Stopped at 0:57 'I'm 22 and still a virgin' :roflol:

Zoveel geld en dan nog geen vrouwen, dan doe je echt iets verkeerd :roflol:

Laatst bewerkt:
Als die geen psychopaat was dan had die wel een chickie kunnen regelen.
Z'n uiterlijk is niet echt super lelijk ofzo, maar chicks zien na 10 min al dat het een psychopaat is en gaan er dus vandoor.

En ps, als je nog nooit gedoet hebt en het zo graag wilt dan ga je toch gewoon naar de h**ren ipv mensen doden en zelfmoord plegen:roflol:

---------- Toegevoegd om 01:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:52 ----------

Stopped at 0:57 'I'm 22 and still a virgin' :roflol:

Zoveel geld en dan nog geen vrouwen, dan doe je echt iets verkeerd :roflol:
+1 alleen met die Bmw fix je al handenvol chicks :D
Maarja zoals ik al zij een echte psychopaat en creep, een chick heeft dat al door na 10 minuten lullen met hem.

Toch vind ik dat soort van afscheidsfilmpje fascinerend om naar te luisteren. Gozer was natuurlijk compleet gestoord, maar het is wel interessant om een keer iemand te horen spreken die écht zo doorgedraaid is, in plaats van een badguy in een film die zo'n rol speelt.

Als die geen psychopaat was dan had die wel een chickie kunnen regelen.
Z'n uiterlijk is niet echt super lelijk ofzo, maar chicks zien na 10 min al dat het een psychopaat is en gaan er dus vandoor.

En ps, als je nog nooit gedoet hebt en het zo graag wilt dan ga je toch gewoon naar de h**ren ipv mensen doden en zelfmoord plegen:roflol:
lol je snapt toch wel dat het niet gaat om het nken zelf? Hij wilde waardering en liefde voelen van vrouwen. Daar ging het om, niet om het nken.

• Like
Waarderingen: mat
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol::roflol: :roflol: :roflol:

Ik verbaas me er echt altijd weer over wat voor trieste mensen er op deze wereld lopen. Wat een kneusje :roflol:

Hoorde het gister ja, sick!

Terug
Naar boven