- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Haha ja iddEn nu, wad heb ik gewonnnen?
Lastig he, als je realiteid ineens niet zo zeker meer is, dan zou ik idd ook voor DBB spelingpolitie gaan spellen.
wat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja iddEn nu, wad heb ik gewonnnen?
Lastig he, als je realiteid ineens niet zo zeker meer is, dan zou ik idd ook voor DBB spelingpolitie gaan spellen.
Goed dat jij daar geen last van hebt.
Dat jij alpha as **** bent.
Haha wat een grappige kerel. It's not fairKerel snapt niet dat leven nu eenmaal lijden is, lijden bij het leven hoort.
Hij lijdt aan depressie en extreme luiheid
hij leed aan het syndroom van asperger, een vorm van autisme

Hopelijk niet alleen Asperger, dan is iedereen in levensgevaar![]()
maar dat hij problemen had om sociaal contact te maken is wel duidelijk te zien in zijn videoIk vraag me werkelijk af in welke mate onze "kunstmatige " samenleving mee een rol speelt in dergelijke drama's.
veel
tegenwoordig moet je voor je 18e al zoveel mogelijk sloots gedoet hebben wil je status hebben
als je daar dan teveel mee bezig bent en steeds gefrustreerder word kan het gek gaan lopen(vooral met al die gekke stoornissen)
In onze huidige Westerse samenleving, zie je vaak dat mensen hun leven beter voorstellen dan het is; Je ziet dat ook vaak op facebook. Je ziet je vrienden succes hebben, uitgaan met de leukste meiden,... maar je ziet de negatieve kant niet omdat die dat gewoon niet post; En dan krijg je het gevoel dat je leven "sucks". En als je dan niet af en toe een reality check krijgt, ontwikkel je een eigen, absurde werkelijkheid/ Natuurlijk leidt dit niet altijd tot drama's en moorden, maar blijkbaar af en toe wel.