AndroidHealthClinic

Shocking News Beta gaat full r*tard

OP delivers

ziek, zo beta zijn :roflol:

Oh....vreselijk. Maar daar zijn er talloze van hoor. De meesten denken erover en voeren het gelukkig nooit uit. Omdat in hun simpele leven er toch nog een rem aanwezig is. Het slachtoffer rolletje zie je vaak in de Westerse samenleving. Terwijl ze eigenlijk nog niks van de wereld gezien hebben of weten. Sluit niet uit dat in potentie er ook zulke mensen op dit forum zitten.

hij leed aan het syndroom van asperger, een vorm van autisme

Ik vraag me werkelijk af in welke mate onze "kunstmatige " samenleving mee een rol speelt in dergelijke drama's.

Ik vraag me werkelijk af in welke mate onze "kunstmatige " samenleving mee een rol speelt in dergelijke drama's.

veel
tegenwoordig moet je voor je 18e al zoveel mogelijk sloots gedoet hebben wil je status hebben
als je daar dan teveel mee bezig bent en steeds gefrustreerder word kan het gek gaan lopen(vooral met al die gekke stoornissen)

veel
tegenwoordig moet je voor je 18e al zoveel mogelijk sloots gedoet hebben wil je status hebben
als je daar dan teveel mee bezig bent en steeds gefrustreerder word kan het gek gaan lopen(vooral met al die gekke stoornissen)

Ja dat zal misschien ook wel meespelen. Ik dacht eerder aan het volgende: onze voorouders, 10000 jaar geleden, leefden in kleine gemeenschappen. Op je 14 de werd je man verklaard, en mocht je een dame "uitkiezen", ging je van bil, kreeg je kinderen, en de rest van de tijd ging je jagen en als er voldoende voedsel was luieren en nken.
Nu, en dit zie je vaak in islamitische landen, moet een jongere eerst voldoende sparen, wat vaak inhoudt dat dit tot zijn 40ste moet werken, en dan huwt hij met een 24 jarige. Maar zij die geen werk vinden, trouwen nooit, en dit heeft enorme gevolgen binnen de samenleving.

In onze huidige Westerse samenleving, zie je vaak dat mensen hun leven beter voorstellen dan het is; Je ziet dat ook vaak op facebook. Je ziet je vrienden succes hebben, uitgaan met de leukste meiden,... maar je ziet de negatieve kant niet omdat die dat gewoon niet post; En dan krijg je het gevoel dat je leven "sucks". En als je dan niet af en toe een reality check krijgt, ontwikkel je een eigen, absurde werkelijkheid/ Natuurlijk leidt dit niet altijd tot drama's en moorden, maar blijkbaar af en toe wel.

In onze huidige Westerse samenleving, zie je vaak dat mensen hun leven beter voorstellen dan het is; Je ziet dat ook vaak op facebook. Je ziet je vrienden succes hebben, uitgaan met de leukste meiden,... maar je ziet de negatieve kant niet omdat die dat gewoon niet post; En dan krijg je het gevoel dat je leven "sucks". En als je dan niet af en toe een reality check krijgt, ontwikkel je een eigen, absurde werkelijkheid/ Natuurlijk leidt dit niet altijd tot drama's en moorden, maar blijkbaar af en toe wel.

Of je bent te lelijk/awkward om aan te pappen met een meid, en gaat dat blamen op dat alle vrouwen k*thoeren zijn :)

Terug
Naar boven