wiggers
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 12
er is veel meuk op de markt wie heeft er ervaring met de wat goedkopere hgh.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedkoper dan Hyges ( dus ongelabelde shit ) zou ik niet aan beginnen. Hyges zijn goed, alleen heb ik ook last van het vocht maar dat schijnt na een tijdje wel weg te trekken.
Gotcha, ben benieuwd in hoeverre de retentie verdwijntKom net van Geno's af, zit net 3 dagen weer op Hyge haha. Nu in m'n cruise nog op 2 iu, straks naar 5.
Gotcha, ben benieuwd in hoeverre de retentie verdwijnt

Me2 ouwe, voor Geno zat ik een aantal weken op 3.3 iu Hyge en paste ik zowat niet meer in m'n schoenen en kreeg ik m'n handen bijna niet meer in de potten van B&F, letterlijk.![]()

Hoor vaker dat die goedkope hgh waardeloos is. Maar hoeveel zou er jn zitten of is dat echt niet te zeggen. Als het 5 ipv 10 is zou het in principe hetzelfde kosten als een kit hyge. Ff los welke dan beter is. Is er een indicatie van wat er ongeveer in de on gelabelde hgh zit?
Het probleem is, er zijn 1000 fabrieken in China die ongelabelde HGH maken. En in de ene zit 2 iu en de andere misch 5iu als je geluk hebt. Je moet het zo zien, als jij een goed product maakt wil je er een naam aan vast maken. Zodat het bekend word en iedereen weet dat het kwaliteit is. Als jij ongelabelde hgh maakt dan val je onder de noemer onbekend die iedereen maakt. Dus kan je nooit een goeie afname krijgen. Als ik zo'n fabriek was en ik overtuigt was van mijn product zou ik er sowieso een label op plakken. Conclusie, alle ongelabelde HGH is zwaar onder gedoseerde rotzooi. Ik heb ook wel is wat gehad. Waren black tops, al zegt de kleur niks, maar ik zette 40iu en merkte niks.. Zat echt niks in dus.

jah ik krijg gewoon de hg hgh aleen welke horen eronder....krijg t voor inkoop dus kheb mazzel...
maar hij zegt dus dat het hg is welke zijn er alemaal. wilde beetje researche doen.
Ik zit nu op 5iu ED hyges .cn Werkt perfect (y) maar nog geen andere hgh gebruikt dus ik kan het nog nergens mee vergelijken
En hoe eet je ten opzichte van je onderhoud?Ik ben nu pas met het 2e kitje bezig idd ik let niet echt op m'n voeding nu en verbrand toch vet. Het lijkt ook wel alsof ik een andere (betere) vorm aan ben t nemen meer aangespannen in rust etc