Fitness Seller

Beter voorkomen dan genezen.. (acne)

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted zei:
Heeeeeey...


Wat gebruiken jullie 't liefst tijdens een kuur om acne te voorkomen?!?

Ik ben 'n beetje zoekende wat het beste werkt en ik wil graag jullie meningen en ervaringen weten...

Een watje met 80% Alcohol doet wonderen bij mij,,3 maal daags lokaal over de puist(en) wrijven en het is weg bij mij ;)

(Tis bijna niet te voorkomen lijkt me :mad: )
 
Uberposer zei:
Een watje met 80% Alcohol doet wonderen bij mij,,3 maal daags lokaal over de puist(en) wrijven en het is weg bij mij ;)

(Tis bijna niet te voorkomen lijkt me :mad: )

Dat is externe bestrijding. Je huid went aan de alcohol en het is de pest voor je weefsel. Ik kan het weten want ik heb mezelf jaren besprenkeld met middeltjes op basis van alcohol en benzoylperoxide.

Het is beter de zaken van binnenuit aan te pakken alleen moeten we niet vergeten dat met de overdosering van steroiden en dus androgenen er gewoon acné te verwachten valt. Als je dat niet wenst moet je ook niet gaan kuren.
 
DBC01 zei:
Je hebt Accutane en Ro-Accutane. De laatste is wat zwaarder. Fabrikant Roche maakt dit middel al jaren als laatste redmiddel in de strijd tegen acné. Het werkt, maar is een aanslag op je lever(enzymen) en je verdere gestel. Zelfs psychische stoornissen kunnen optreden. Alleen onder dokterstoezicht, soms op de zwarte markt.

Site met RoAccutane-gebruikers die slachtoffer werden van het middel:
http://www.accutaneaction.com/

Productomschrijving: http://www.roche.nl/product.php?naam=Roaccutane&vorm=20 mg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


ik heb dat spul 4 maanden gebruikt is gewoon goed spul had alleen last van droge lippen. Net de side effects overdrijven als je het zelf nooit hebt genomen maat.
 
Artsen hebben het ook niet zelf genomen maar die weten er genoeg van.
Een vriend van me heeft er een gedetailleerd log over bijgehouden en ik heb gesprekken met (sport)artsen op de plekken waar ik werk als security.

Mijn bronnen van informatie zijn dus talrijk en goed geinformeerd, maat. :rolleyes:

Als iemand mij vraagt wat een bepaald AAS kan doen dan vermeld ik ook altijd alle bekende bijverschijnselen.
Dat wil niet zeggen dat je die ook krijgt, maar je bent wel correct en volledig als je ze vermeld!!
 
Test_Addicted zei:
Ha die DBC..
Ik slik nu ruim 'n week 6000 mg pantotheenzuur p.d dag... Zit midden in mijn nakuur... Zie nog géén verschill...helaas...!!

drijf die dosis maar op kerel want je slikt nu nog maar het minimum als je erge last hebt,ga maar minstens 2gr omhoog,ook moet je wat geduld oefenen want je bent met een natuurlijk iets bezig
 
Back
Naar boven