AndroidHealthClinic

Beveiliging, nog wat vragen.

persoonsbeveiliger ? hahaha kerel ga eerst eens wat research doen dan weet je dat je daar niet 123 mee bezig bent,

de meeste die opgeleid worden zitten thuis op de bank met een dure rekening of hoge schuld.

Capoeirist zei:
persoonsbeveiliger ? hahaha kerel ga eerst eens wat research doen dan weet je dat je daar niet 123 mee bezig bent,

de meeste die opgeleid worden zitten thuis op de bank met een dure rekening of hoge schuld.

verklaar
ik weet het niet van jou maar ik heb wel me research gedaan
idd ben je er niet 1 23 maar als je er bent ben je binnen

9 van de 10 persoonsbeveiligers werkt via Defensie.

Diegene die bij "particulieren/burgers" werken hebben vooral bekende NL' ers en zo eens wat groepen/bands uit het buitenland zover ik weet.

Ik ken er in iedergeval heel veel die thuis op de bank zitten en ander werk kunnenzoeken.

spiertje16 zei:
uit ervaring en dergelijk
veel meegelopen ook
ook meningen van mensen gehoord
alleen het nachtwerk is leuk om te doen

Idd, het is dus een mening en geen feit. Jij kiest voor politie en iemand anders kiest voor beveiliging. Bij ons is juist het nachtwerk weer oersaai, dus dat is ook per bedrijf weer anders. :thumb:

johnny 01 zei:
Idd, het is dus een mening en geen feit. Jij kiest voor politie en iemand anders kiest voor beveiliging. Bij ons is juist het nachtwerk weer oersaai, dus dat is ook per bedrijf weer anders. :thumb:

hmm idd je hebt gelijk

spiertje16 zei:
dat is het mooie eraan
dat doe je dus niet alleen
het politiewerk is een van de meest veelzijdige beroepen die er zijn

Bij de politie heb je ook saaie dagen en bij de beveiliging ook. Als je echt een veelzijdig beroep wil doen moet je bij de marechaussee gaan. Hun doen o.a.: Landmacht, luchtmaakt, marine, politie en beveiliging van het koninklijke huis.

Capoeirist zei:
9 van de 10 persoonsbeveiligers werkt via Defensie.

Diegene die bij "particulieren/burgers" werken hebben vooral bekende NL' ers en zo eens wat groepen/bands uit het buitenland zover ik weet.

Ik ken er in iedergeval heel veel die thuis op de bank zitten en ander werk kunnenzoeken.

niet als je via de politie bij persoonsbev. gaat
Werkervaring wordt beloond, daarom is het salaris al tijdens de opleiding gelijk aan wat je nu verdient met een maximum van schaal 7 BBP € 2579,- bruto per maand, exclusief 8% vakantie-uitkering en een dertiende maand. Je proeftijd is gelijk aan de totale opleidingsduur. Rond je de opleiding en praktijkstage positief af, dan ontvang je een vast contract voor zes jaar. Je wordt aangesteld in schaal 8 BBP met een maximum van € 2.935,- bruto per maand, exclusief 8% vakantie-uitkering en een dertiende maand.

johnny 01 zei:
Bij de politie heb je ook saaie dagen en bij de beveiliging ook. Als je echt een veelzijdig beroep wil doen moet je bij de marechaussee gaan. Hun doen o.a.: Landmacht, luchtmaakt, marine, politie en beveiliging van het koninklijke huis.

haha grappig :D
denk jij nou echt dat ik als marokaan en moslim daarbij kom...
:roflol:

spiertje16 zei:
haha grappig :D
denk jij nou echt dat ik als marokaan en moslim daarbij kom...
:roflol:

Ik heb het in het algemeen, dus niet alleen tegen jouw. ;)
Bij de politie zoeken ze juist wel weer allochtonen.
Heb je dat laatst niet op t.v.West gezien?

johnny 01 zei:
Ik heb het in het algemeen, dus niet alleen tegen jouw. ;)
Bij de politie zoeken ze juist wel weer allochtonen.
Heb je dat laatst niet op t.v.West gezien?

nee
is er een herhaling?
zowiezo juist de marrechaussee lijkt me het saaist van allemaal
de hele dag op wacht staan...nee dank u
tenminste van wat ik heb gezien en voorlichting
bij de politie ben je daadwerkelijk op straat en kom je zo van de ene situatie in de andere terecht en je krijgt echt te maken met de ''straat''
bij de beveiliging ook wel maar in mindere mate en beveiliging heeft geen bevoegdheden
bij de marrechaussee...ehm ja dat lijkt me dus doodsaai

Je zal je flink gaan vergissen in de politie. Hoevaak zie je niet dat de politie met hun ziel onder hun armen lopen en dat is de maar scootertjes achterna gaan of andere lullige boetes uitschrijven? De politie is ook niet alles hoor en al helemaal niet als je onderaan zonder rijbewijs moet beginnen.

johnny 01 zei:
Je zal je flink gaan vergissen in de politie. Hoevaak zie je niet dat de politie met hun ziel onder hun armen lopen en dat is de maar scootertjes achterna gaan of andere lullige boetes uitschrijven? De politie is ook niet alles hoor en al helemaal niet als je onderaan zonder rijbewijs moet beginnen.

hehe ik weet niet waar jij de politie hebt gezien
maar van wat ik persoonlijk heb gezien dus den haag rotterdam rijnmond en amsterdam amstelland is het dus echt leuk werk om te doen
ik heb genoeg gezien en meegemaakt om daar een conclussie op uit te maken
want ik weet van me zelf dat ik een kantoorbaan 9-5 mischien een maandje trek ...niet langer

rtodeep zei:
als je 18 bent krijg je een kaal salaris van 1051,56 euro bruto zonder toeslagen , werk je ook veel nachten en weekenden kan er zo nog 250 euro bijkomen. maar dat is wel per 4 weken he dus niet per maand !!!

maar met elk jaar wat je ouder wordt komt er t/m je 20ste bijna 1 euro per uur bij ongeveer 0,90 eurocent

probeer wel daarna gewoon door te blijven leren , want je leert uit eindelijk voor een goeie functie toch ( en dan zit je qua salaris wel aardig hoog )
want voor een goed salaris zal je moeten leren. dat en ik ook mee bezig

ik werk nu ongeveer 4jaar in de beveiling en het is soms wel saai op bv objecten waar geen **** te beleven is, maar daar zijn laptop`s voor uitgevonden :D

werk nu zelf gedeeltlijk bij een groot chemie bedrijf in de europoort, en ook nog op de meldkamer, en op die posten hoef ik me echt niet te vervelen, alleen de nachten bij huntsman maar daar hebben me meneer laptop voor :D

@ roy waar werk jij brinks heros of geldnet ??

ik ben zelf ook bijna 2 jaar uitleend aan brinks , dee toen ATM , de geldwagen vond ik weinig aan

Bij Geldnet, 2 jaar geldwagen, 3,5 jaar ATM nu...

spiertje16 zei:
hehe ik weet niet waar jij de politie hebt gezien
maar van wat ik persoonlijk heb gezien dus den haag rotterdam rijnmond en amsterdam amstelland is het dus echt leuk werk om te doen
ik heb genoeg gezien en meegemaakt om daar een conclussie op uit te maken
want ik weet van me zelf dat ik een kantoorbaan 9-5 mischien een maandje trek ...niet langer

Wie zegt dat je een kantoorbaantje moet nemen dan? Bij elk beroep zijn leuke en minder leuke dingen, laten we het daar maar op houde. :thumb:
Ik heb geen zin in een hele discussie wat beter is tussen politie en beveiliging.

Persoonsbeveiliger lijkt heel wat, maar vergeet niet dat 99% van de tijd er waarschijnlijk niets gebeurt en er een preventieve werking uitgaat van dit beroep. Je hebt uiteraard geen baan van 9 tot 5 en je bent veel weg van huis, maakt ook lange dagen. Vaak ook op oproepbasis. Mij heeft het er van weerhouden dat ik s' avonds niet lekker thuis kan zijn en m'n sport kan beoefenen. Het klinkt misschien burgerlijk, maar voor velen komt er een tijd, dat je liever thuis bent bij je vrouw en kinderen dan altijd maar onderweg (op tijden zoals s' avonds en s' nachts, weekenden etcetc.) Dat (die onregelmatigheid) gaat je op den duur behoorlijk tegenstaan, geloof me, je sociale leven ligt dan behoorlijk op z'n gat. Zelfde verhaal geldt voor de politie. Heb er eens gesolliciteerd, maar werd afgewezen omdat toen voornamelijk vrouwen en onze donkere medemensen voorrang kregen. Ik heb ook geen zin om altijd maar als voorbeeld te dienen. Als deftige brave burger de wet na te leven, ook in m'n vrije tijd niet...

Roy zei:
Persoonsbeveiliger lijkt heel wat, maar vergeet niet dat 99% van de tijd er waarschijnlijk niets gebeurt en er een preventieve werking uitgaat van dit beroep. Je hebt uiteraard geen baan van 9 tot 5 en je bent veel weg van huis, maakt ook lange dagen. Vaak ook op oproepbasis. Mij heeft het er van weerhouden dat ik s' avonds niet lekker thuis kan zijn en m'n sport kan beoefenen. Het klinkt misschien burgerlijk, maar voor velen komt er een tijd, dat je liever thuis bent bij je vrouw en kinderen dan altijd maar onderweg (op tijden zoals s' avonds en s' nachts, weekenden etcetc.) Dat (die onregelmatigheid) gaat je op den duur behoorlijk tegenstaan, geloof me, je sociale leven ligt dan behoorlijk op z'n gat. Zelfde verhaal geldt voor de politie. Heb er eens gesolliciteerd, maar werd afgewezen omdat toen voornamelijk vrouwen en onze donkere medemensen voorrang kregen. Ik heb ook geen zin om altijd maar als voorbeeld te dienen. Als deftige brave burger de wet na te leven, ook in m'n vrije tijd niet...

helemaal mee eens ;) niks aan toe te voegen

rtodeep zei:
helemaal mee eens ;) niks aan toe te voegen

Jawel hoor!

Dat je veel geld verdient, maar dat kan je toch niet opmaken omdat je zoveel weg bent voor je werk. Dus wat heb je eraan. Je kan wel lekker veel sparen voor een mooi huisje en alles!

Roy zei:

was dit de enige reden????

en dat is dus het verschil
mensen die niet bij de politie willen
willen dat niet ,ik dus wel en natuurlijk ben ik me wel bewust van al die dingen en zelfs meer
maar het weegt niet tegen de voor mij voordelen

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
gewoon hondengeleider worden! samen met je maatje.
lekker zo vrij als een vogel, altijd s'nachts de lol en overdag het bed helemaal voor mij alleen.
maar wel altijd buiten, zomer en winter, weer of geen weer. maar daar kun je je op kleden.
ik zou niets anders meer willen.

Terug
Naar boven