XXL Nutrition

Bewakers drijven Breivik tot zelfmoord!!

Vind ik zo'n onzin. Kosten doodstraf hoger dan een levenslange gevangenisstraf. een gevangene kost een bak geld per dag. Kogel kost een paar euro?
Mes kost niks.
Strop ook niet.

Procedures die geld kosten zijn niet nodig. Schuldig aan 77 voudige moord? Ja? Dood. Klaar. geen ruimte laten voor procedures en hoger beroep.

Wie zegt dat de doodstraf goedkoper is dan levenslang?

gewoon een kogel bij de clear cut cases zoals breivik, echt geen nood aan om insane veel geld te verspillen aan de processen, tig beroepen,... die bij een normale doodstraf aan vooraf gaan.
Zeker weten dat de doodstraf dan goedkoper is dan levenslang:)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 11:54 ----------

Vind ik zo'n onzin. Kosten doodstraf hoger dan een levenslange gevangenisstraf. een gevangene kost een bak geld per dag. Kogel kost een paar euro?
Mes kost niks.
Strop ook niet.

Procedures die geld kosten zijn niet nodig. Schuldig aan 77 voudige moord? Ja? Dood. Klaar. geen ruimte laten voor procedures en hoger beroep.

'tijdstip 11:51'

**** this shit:roflol:

Zo'n man moet dan toch decennia lang onderhouden worden in een gevangenis of een tbs instelling? In een land waarin de bejaarden moeten gaan bijbetalen voor een extra kop soep...

De gemiddelde persoon zit ongeveer 13 jaar op Death Row in de VS.

De gemiddelde persoon zit ongeveer 13 jaar op Death Row in de VS.

Dat is wel een flinke kostenpost etc.
Maar ik vind het wel een passend onderdeel van hun straf.
Heb wel es gelezen dat op deathrow niet een pretje is.
Ik ben van mening dat het ook geen pretje hoort te zijn.
Je zit er tenslotte niet voor niets (in 99% van de gevallen).

Dat is wel een flinke kostenpost etc.
Maar ik vind het wel een passend onderdeel van hun straf.
Heb wel es gelezen dat op deathrow niet een pretje is.
Ik ben van mening dat het ook geen pretje hoort te zijn.
Je zit er tenslotte niet voor niets (in 99% van de gevallen).

Eens,
Wilde voornamelijk inhaken op trench dat iemand ter dood veroordelen niet betekend dat je hem de dag na de uitspraak al een spuitje kunt geven.

Mes kost niks.
Strop ook niet.

Precies.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 14:06 ----------

http://en.wikipedia.org/wiki/Lawrence_Bittaker_and_Roy_Norris

Wat denk je van die gast, in 1981 veroordeeld tot de doodstraf en hij zit nog steeds op death row... :eek:

Die dingen zouden natuurlijk sowieso sneller moeten. Dan druk je de kosten en je bent eerder van zo'n hond af.

'Tja, moeten we een voorbeeld nemen aan de VS op dat vlak? :rolleyes:

Procentueel het meeste aantal gevangen ter wereld en torenhoge cijfers qua recidivisme. En het uitvoeren van een doodstraf kan enorm lang worden gerekt door bureaucratie onzin.

• Topic Starter Topic Starter
Nou nou wat een praatjes weer hier, het niveau is weer gedaald zoals gewoonlijk. Nu ontopic of weg hier!!

:roflol:

als dbb de wereld zou regeren , epic

De kogel is wel een rechtvaardige oplossing vind ik, echter zou ik het ook niet erg vinden dat die bewakers hem de rest van zn leven pesten met de kleinste dingen.

Hij had er maar eerder moeten aan denken voor hij dat bloedbad aanrichtte.

• Topic Starter Topic Starter
Het is maar een bloedbad hoor dat weegt niet eens op tegen de kille onmenselijkheid van koude koffie schenken.

nou, je hebt gelijk, hoor. De meerderheid van DBB knalt ook een eiland vol jongeren overhoop............

Kan je wel deftig lezen? Het gaat me om de reden waarom hij die kids heeft afgeknald, niet om de daad zelf.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 19:25 ----------

http://telly.com/EXJWW
ik ben er zeker van dat velen volop achter deze video hebben gestaan mocht hij die moorden hebben gepleegd. Wie is er eerlijk genoeg om er voor uit te komen :D

Terug
Naar boven