Fitness Seller

Bewakers drijven Breivik tot zelfmoord!!

Dit land acht ik een hemel voor criminelen en de degeneratieven. Het veelvuldige theedrinken doet het vertrouwen van het volk in de gerechtigheid geen goed. Met een politie die zich meer bezig houdt met het schrijven van bonnen voor lichte overtredingen dan met het vangen van echte boeven. Het is in Nederland een lachertje. Ik zeg zeker niet dat we terugmoeten naar vroeger tijden, met weet ik wat voor monsterlijke executies maar er moeten zwaardere straffen komen en ik ben ook voor lijfstraffen. Alleen pijn en dood treft criminelen, niet thee. Behalve als men de thee (matig) al kokende toedient. Niet dat de crimineel in een kokende pot thee moet worden gezet, die tijd hebben we gelukkig achter ons gelaten. Maar ik had mildere straffen in gedachte zoals een kopje kokende thee over de huid gieten, zweepslagen of het toedienen van Clearasil in beide ogen. Dit laatste heb ik vroeger bij mezelf in totaal 5 tot 10 keer gedaan om onder school uit te komen. De ogen helen steeds wel weer hoor, maar het is zeer pijnlijk.

"...maar in 1584 werd hij dodelijk getroffen door Balthasar Gerard, een dweper, die reeds lang het plan had gehad, den Prins te vermoorden. Hij deed zich voor als een vurig Calvinist, om het vertrouwen van s' Prinsen omgeving te wekken. Van den Prins kreeg hij een som gelds, om zich voor kerkbezoek van betere kleeren te kunnen voorzien. Voor dat geld kocht hij echter pistolen en kogels, en daarna begaf hij zich naar de woning van den Prins, om een paspoort te vragen. Toen deze des namiddags van de eetkamer naar zijne vertrekken ging, schoot Gerard drie kogels*** op hem af. Doodelijk getroffen riep de Prins de woorden uit: "Mijn God, heb medelijden met mijn ziel! Mijn God, heb medelijden met dit arme volk!" Zoo stierf de man, die door het volk als "Vader des Vaderlands" werd vereerd. Onder gruwelijke martelingen werd de moordenaar ter dood gebracht.

Lijfstraf.jpg

Bron: Hoofdzaken der Algemeene en Vaderlandsche Geschiedenis, geschreven door de heer J.W. Pik. Boek uit 1922.

*** Hij had dus 3 pistolen mee. [Trench red.]

Alleen pijn en dood treft criminelen, niet thee. Behalve als men de thee (matig) al kokende toedient. Niet dat de crimineel in een kokende pot thee moet worden gezet, die tijd hebben we gelukkig achter ons gelaten. Maar ik had mildere straffen in gedachte zoals een kopje kokende thee over de huid gieten, zweepslagen of het toedienen van Clearasil in beide ogen. Dit laatste heb ik vroeger bij mezelf in totaal 5 tot 10 keer gedaan om onder school uit te komen. De ogen helen steeds wel weer hoor, maar het is zeer pijnlijk.

:roflol:

Je bent een gek ventje.

• Topic Starter Topic Starter
Gek is een understatement, met zijn lijfstraffen.

Vooral het zetten van thee om iemand te martelen doet het hem.

Mja, ze kunnen er op z'n minst toch wel voor zorgen dat z'n koffie warm is en dat hij een leeslamp heeft zodat ie wat kan lezen.

Trenchmouth is in korte tijd echt uitgegroeid tot een van mijn favoriete Dbb'ers :roflol:

Terug
Naar boven