MuscleMeat

bewerkt

Mijn voorkeur gaat uit naar wekelijks injecteren, maar is het mogelijk
om het beide te zetten met 1 naald? (in 1x injecteren dus).

Het is beide olie, dus ja.
Daarnaast wordt het aangeraden tweemaal per week te zetten om de bloedwaardes stabiel te houden. Maar het wordt ook door gebruikers bijvoorbeeld e5d of e7d gezet.

Kennis vergaren is prima, maar ik zou nog ff lekker natty gainen, zit nog wel meer in.

Het kan zorgen voor de juiste androgeen/oestrogeen verhouding, maar het is geen garantie dat je geen gyno krijgt.

Een prima begin: 500mg Test 400mg Mast

9-10 kg is niet alleen spiermassa hoor.

• Topic Starter Topic Starter
bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Zou mast hoger zetten als test 250/400. Het is een component om harder te worden, niet om massa aan te zetten.

Aangezien je minder vocht hebt zul je dus ook minder kilos op de weegschaal gaan zien.
Maarrr wel een betere look imo.

Masteron heel je kuur mee laten lopen, echt effect zie je pas na een week of 5 met de enathaat.

Edit: maar minimaal e5d, ook schommelingen in hormoonwaarden triggeren bijwerkingen zoals gyno.

Al zal je met mast erbij en niet snel last van hebben.

Laatst bewerkt:
Hoe weet je dat je gevoelig bent voor gyno?
Dit wordt toch je eerste kuur?

Doe gewoon testosteron op 500mg en dan merk je vanzelf of je er gevoelig voor bent. Als je er niet gevoelig voor bent hoef je in de toekomst ook niet direct voorzorgsmaatregelen te treffen

bewerkt

Laatst bewerkt:
Is test op 250 niet aan de lage kant?
Zou test 500 e7d - mast 400 e5d niet wat zijn?
In verhouding krijg je dan iets meer mast binnen
Bedankt voor je info!

Terechte vraag! door problemen in m'n jeugd ervaar ik mezelf als
gevoelig, als dit nou helemaal terecht is mag je zelf invullen.
Ik neem liever wel zo min mogelijk risico

Maar had je in je jeugd dan echt gyno of denk je dat gewoon?

Ik zou gewoon 500 test e per week doen. Mocht er dan gyno komen dan beginnen met 10 mg nova per dag. Desnoods hou je sterkere middelen tegen gyno achter de hand zodat je dan kunt nemen in het geval nolva onvoldoende helpt.

Ik zou de test elke 5 dagen zetten. Ik zette elke 7 dagen en sides waren er wel degelijk. Bij korte esters elke dag zetten totaal geen last van sides!

Ik heb zelf puberale gyno overgehouden van mij jonge dagen. Gelukkig niet veel maar het zit er wel. Met kuren heb ik helemaal nergens last van, en geloof me als ik zeg dat ik er ook bang voor was. Dacht ook gevoelig te zijn, niks blijkt minder waar en kuren met flink aromatiserende middelen geeft me alleen iets gevoelige tepels.
Gewoon als eerste kuur test op een halve gram zetten en nolva bij de hand houden just in case.

bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je, doel je op a:e ratio?
Mast zorgt verder niet voor vetverbranding hoor, en zou ik bij je eerste kuur ook geen zorgen om maken. Bij je eerste kuur wil je gewoon zoveel mogelijk massa pakken. :)

Terug
Naar boven