MuscleMeat

bewerkt

Look is tijdelijk, kuren is huren bro.

• Topic Starter Topic Starter
bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Waarom zou cardio niet goed zijn?
Geloof dat dit juist goed is voor het hart als ik me niet vergis.
Zelf cut ik alleen op voeding. Kcal in / kcal out

bewerkt

Laatst bewerkt:
Cardio kan altijd goed.

Ben benieuwd wat test 250 mast 400 voor je gaat doen. Vond test 500 mast 200 relatief te weinig doen, maar v raag me af of je met 'maar' 250 test nog wel echt iets gaat pakken of vooral gewoon hard wordt. Heb je test 500 mast 600 overwogen?

Voeding doet overigens uiteindelijk 75% zeg maar. Half uurtje 's ochtends voor het ontbijt met wat amino's ofzo kan prima, en anders half uurtje na je KT kan ook nog goed. Zou inderdaad niet meer dan 150-160 aanhouden (miss zelfs iets lager, 140-150). Zou iig niet beginnen over 'te problematisch voor je hart op lange termijn', dat is een beetje een drogreden, dan kan je beter ook van de aas afblijven. Je bent jong (paar jaar te jong vrees ik eik), dus je moet je hart prima op toeren kunnen brengen enzo zonder dat je je daar mee bezig hoeft te houden. Alles met beleid natuurlijik.

bewerkt

Laatst bewerkt:
Je weet dat het lastig is die look te behouden he ;-) GL!

Je kunt HIIT doen 20 min bijv met hogere hartslag. (High intensivity)

Of 45 min cardio op hartslag 120-140. (Low intensity)

Waar wil je de cardio voor doen? Als het is om droger te worden kun je ook gewoon minder eten.

Waar wil je de cardio voor doen? Als het is om droger te worden kun je ook gewoon minder eten.

Kan maar sommigen trekken dat niet (pussies) Te veel honger. Dan kun je beter iets meer eten en wat cardio doen om een tekort te creëren.

Ik heb vandaag een cross trainer aangeschaft voor een prikkie Kan ik mooi in de ochtend fasted cardio doen onder het afdak in de tuin. Die kut sportschool is te warm in de zomer om cardio te doen [emoji34]

Nee dat is bs, ligt aan je niveau.
Als jij kuurt om boven je natuurlijke limiet te komen ga je dat weer verliezen als je off gaat.
Gelukkig ligt die limiet best hoog.
De look die je hebt van bv tren/mast is natty gewoon niet haalbaar dus dat is altijd tijdelijk.

Look is tijdelijk, kuren is huren bro.

niet perse, als hij wil cutten met deze cycle om zn massa te beschermen tijdens een groot kcal tekort zal hij het fysiek dat hij behaalt prima vast kunnen houden. Als hij bulkt met deze cycle en onder zn natty grens blijft houd je t ook prima vast.

Ik had nog een vraag over mast, ik kan hier beter reageren
dan een nieuw topic openen.

De vraag is als volgt:
Stel ik heb gekozen voor een cutkuur 250 test 400 mast
Is cardio dan ook aan de orde? of puur cutten volgens makro's?
Dacht ergens gelezen te hebben dat cardio niet erg slim was ivm kuren,
helaas kan ik dit topic nergens weer vinden..
Graag jullie mening/antwoord!

Greetz

Een van de nadelen van kuren is atrofie van het hart, wat in later life zeker klachten kan geven. Weet niet in hoeverre intensieve cardio dit proces doet versnellen, maar ik kan me voorstellen dat het eerder negatief dan positief is.

dus met andere woorden wat je behaalt met een kuur kun je nooit vasthouden ook al train je en eet je te goei ???
als dat zo is dan heefd kuren totaal geen zin:nanner:

grtz...

Zie antwoord hierboven

bewerkt

Laatst bewerkt:
Een boel reacties zie ik, waar natuurlijk iedereen wat aan heeft, super!
Het gene wat ik in gedachten had is 300kcal onder onderhoud te zitten en cardio erbij te doen
Minder eten is opzich niet zo'n probleem

Zodra de cut kuur voorbij is wat is dan eigenlijk het beste wat je dan kunt doen?
Op onderhoud eten? of iets erboven en proberen te controleren met cardio?

Nogmaals bedankt allemaal,
Greetz

dus je gaat meer dan 300 onder onderhoud zitten? Of je een tekort creëert door cardio of voeding maakt voor lichaamssamenstelling imo niks uit (als je je behoeftes haalt uiteraard).

Misschien vindt hij cardio wel gewoon leuk om te doen?

Terug
Naar boven