XXL Nutrition

Beyoncé: "Ik maak enkel albums voor zwarte mensen"

precies! met die dikke negerinnen kont van haar, ze stuiterde letterlijk van de stap af. dat arrogante wijf moet idd anaal vernedert worden en de hele dag naar frans bouwer of phill collins gaan luisteren. en wanneer jay z haar gaat palen gaat hij zonder condoom naar binnen maar gaat met condoom naar buiten:D

media zal het wel hebben opgehyped as usual

Hele foute en domme uitspraak van dat mens !

Mijn log is ook alleen voor zwarte mensen!!!!

Wat is nou eigenlijk het probleem? ??? Ik weet dat er vandaag ook een botenparade is die enkel voor èèn groep mensen bedoeld is. Doet niemand moelijk over en wordt zelfs vereerd.

Het heeft te maken met identiteit, ze zegt hier niet **** white people. Maar sommige beats, teksten of geluiden zullen zwarte mensen dieper raken vanwege hun bloed. Gericht aan hen, als blanken zich daarbij willen voegen is dat aan hen, maar ze zal niet proberen blanken dieper proberen te bereiken in hun identiteit door haar way of expressions een andere draai te geven.

Als wordt gezegd, de gay pride is enkel voor homocoïtusuelen, knikt iedereen zonder na te denken Ja.

Alsof een persoon met enige intelligentie naar die troep luistert. Ze is zelfs nog vrij racistisch naar haar eigen groep op die manier ook. Ze maakt muziek voor mensen zonder smaak had ze beter kunnen zeggen.

anale vernedering die ik zelf zal uitvoeren:o

Een smerige k*thoer is het, ik weet nog dat ik wekenlang ben gemarteld met mijn zaterdagochtendwerk. Dat nummer met "to the left" draaide radio 538 (stond aan via de luidsprekers en mp3 mocht niet van de baas) echt elke week, voelde me enorm opgelucht toen ik ontslag nam. Wat een marteling was dat :(

Wat is nou eigenlijk het probleem? ??? Ik weet dat er vandaag ook een botenparade is die enkel voor èèn groep mensen bedoeld is. Doet niemand moelijk over en wordt zelfs vereerd.

Het heeft te maken met identiteit, ze zegt hier niet **** white people. Maar sommige beats, teksten of geluiden zullen zwarte mensen dieper raken vanwege hun bloed. Gericht aan hen, als blanken zich daarbij willen voegen is dat aan hen, maar ze zal niet proberen blanken dieper proberen te bereiken in hun identiteit door haar way of expressions een andere draai te geven.

Als wordt gezegd, de gay pride is enkel voor homocoïtusuelen, knikt iedereen zonder na te denken Ja.

Je zou al die heteros eten moeten geven die daar zijn wezen kijken.
Er vaarde ook een HETERO boot mee dit jaar.
En voor jongeren van 13 tot 16. :eek:

don't like the "fat" b*ch

ze heeft best een paar goede platen :shut:

To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
Everything you own in the box to the left
In the closet that's my stuff - Yes
If I bought it n**ga please don't touch