AndroidHealthClinic

Beyoncé: "Ik maak enkel albums voor zwarte mensen"

Achtelijk wijf zeg, ik vermoed dat meer dan 75% van haar album verkoop te danken is aan niet zwarte fans. Ik snap wat je zegt hoor Marky maar ik neem aan dat je het met me eens ben dat het gewoon niet erg handig is als ze dit daadwerkelijk zo gezegd heeft. Daarnaast is het nogal lachwekkend dat ze impliceerd consessieloze muziek te maken, zoals iemand al eerder opmerkte; het is gewoon troep uit de hitfabriek, nog generieker en nog meer in formule maken is vrijwel onmogelijk.

How ya doin¡¦, honey me, baby
You know I don¡¦t ask for much
But for a girl spendin¡¦ time alone
Can be pretty rough

But I get a knock on my door
You know it¡¦s yours for sure
We can¡¦t wait for the bedroom
So we just hit the floor

He gotta work it out
He gotta work it out
A brother gotta work it out
Whoa...whoa...

Chad, blow your horn now
Come on, Chad, blow your horn now
Chad, blow your horn now
Come on, Chad, blow your horn now
I like this

Ooh...ooh...hey
Uh
Look-a here
Bring it

So baby, hold me
Like you don¡¦t wanna let go
I¡¦m so Foxxy
¡¥Cause boy, you¡¦re workin¡¦ it out

My love you¡¦ve given me a taste of your honey
I want the whole beehive
I¡¦m gonna call you my sugar to fly high
The sweetest time

You gotta work it out
You gotta work it out
Oh, you gotta work it out
Uh-huh, uh-huh, uh-huh

I like it when you hold your own

Wat een platvloers geneuzel komt er uit haar strotje zeg.

Wat is nou eigenlijk het probleem? ??? Ik weet dat er vandaag ook een botenparade is die enkel voor èèn groep mensen bedoeld is. Doet niemand moelijk over en wordt zelfs vereerd.

Het heeft te maken met identiteit, ze zegt hier niet **** white people. Maar sommige beats, teksten of geluiden zullen zwarte mensen dieper raken vanwege hun bloed. Gericht aan hen, als blanken zich daarbij willen voegen is dat aan hen, maar ze zal niet proberen blanken dieper proberen te bereiken in hun identiteit door haar way of expressions een andere draai te geven.

Als wordt gezegd, de gay pride is enkel voor homocoïtusuelen, knikt iedereen zonder na te denken Ja.

duddley dooright

Kanye west deed precies t zelfde.
2 nachtjes slapen en iedereen is t vergeten.

n*gers maken practisch alles alleen voor andere n*gers. Ze luisteren allemaal dezelfde muziek en kijken allemaal dezelfde films/series. Dat hoort bij hun 'image'. Ondertussen vooral veel zeuren over 'the white man' dit en 'the oppressor' dat. Beetje eentonig, maar als die gasten daar blij van worden.

Nee natuurlijk niet letterlijke iedere n*ger, maar de ruime meerderheid wel ja.

Wat een slap gelul weer, en je meent het nog ook.
Een n*ger die piloot is die vliegt alleen zwarten?
Een n*ger in de filmindustrie maakt alleen films voor zwarten?
En ze hebben allemaal een grote lul?
Er zijn genoeg n*gers die NIET van die muziek houden !!
Beyonce is een enkel persoon,... ga daar ook van uit !

Het is gewoon meer een vaste kliek zeg maar. Bij blanke mensen is de diversiteit in smaak vaak stukken groter dan bij n*gers. Ga een naar een metal feest; geen n*gers. Ga eens naar een hardcore feest; geen n*gers. Ga naar de meeste dance feesten; relatief weinig n*gers. Ga naar een bubbling feest; alleen maar n*gers met een paar excuus blanken. Ik zeg niet dat dat slecht is ofzo, meer iets wat mij zelf op valt in het leven. Maar het kan ook zijn dat aliens die n*gers hebben mee genomen voor verder onderzoek bij al die concerten...?

Fantaseer nog maar even verder...zeg maar.

sowieso dat hele r&b muziek is zwaar k*t. apparatuur om het slechte gezang te vervormen en dan nog een paar schaars geklede dames in de clip is een hit.

Idd,.. en dat stomme bling bling erbij,..geef mij ook maar een lekkere Kabouter Plop / frans bauer hit!

Deze (zwarte) muziek vindt ik wel goed.

The Fugees waren nog veel erger. Traden niet op een school ofzo waar alleen maar blanken waren, gaven geen handtekeningen aan blanke kinderen en noem maar op.

Zij (Lauryn Hill of hoe ze ook exact mag heten) vond ook dat zij beter waren en hoe de blanken het ooit in hun hoofd hadden gehaald hun tot slaaf te maken, terwijl zij superieur waren.

Dankzij die blanken die al die singles kopen hebben ze miljoenen. Niet janken.

Zag laatst weer een artikel waarin stond dat ze lesbisch was, geloof dus niet alles meer.
Wat ik wel merk is dat zwarten zich gaan afkeren tegen blanken. Dat zie je vooral ook bij zwarte comedy-shows. Zag laatst een show waarin Will Smith geloof ik naar een kermis ging waar alleen maar zwarten waren. Mijn huisgenoot gaf meteen de opmerking: "Kermis voor zwarten!!??!!" En gelijk had die.
Maar dit zie je de laatste tijd vaker, dat minderheden zich gaan afkeren tegen de niet-minderheden. Dat zie je ook bij homo's.

Het is gewoon meer een vaste kliek zeg maar. Bij blanke mensen is de diversiteit in smaak vaak stukken groter dan bij n*gers. Ga een naar een metal feest; geen n*gers. Ga eens naar een hardcore feest; geen n*gers. Ga naar de meeste dance feesten; relatief weinig n*gers. Ga naar een bubbling feest; alleen maar n*gers met een paar excuus blanken. Ik zeg niet dat dat slecht is ofzo, meer iets wat mij zelf op valt in het leven. Maar het kan ook zijn dat aliens die n*gers hebben mee genomen voor verder onderzoek bij al die concerten...?

Wat The ****?

Ik heb ook feestjes gezien waar je geen blanken zag... Wat is je punt nu eigenlijk dat op ieder hardcore feestje evenveel zwarten moeten rondlopen dan blanke? :cool:

En wat met de andere kleuren? Die zie ik ook bijna nooit op feestjes. of toch zwaar in de minderheid (evenveel dan n*gers ofzo)

Zag laatst weer een artikel waarin stond dat ze lesbisch was, geloof dus niet alles meer.
Wat ik wel merk is dat zwarten zich gaan afkeren tegen blanken. Dat zie je vooral ook bij zwarte comedy-shows. Zag laatst een show waarin Will Smith geloof ik naar een kermis ging waar alleen maar zwarten waren. Mijn huisgenoot gaf meteen de opmerking: "Kermis voor zwarten!!??!!" En gelijk had die.
Maar dit zie je de laatste tijd vaker, dat minderheden zich gaan afkeren tegen de niet-minderheden. Dat zie je ook bij homo's.

Alle negerinnen zijn toch lesbisch???

Terug
Naar boven